02 January, 2012

HANGAT: ANU ARR DIBELAKANG RUSUHAN UPSI

Mahkamah Rakyat? 
Bukan rakyat yang membicarakan, rakyat tak pergi pun ke kondo yang ada kata laluan 'Mokhtar'



1hb Januari 2012

Memasuki tahun 2012 kita dikejutkan dengan berita bahawa seramai 17 orang mahasiswa ditahan dan dua mahasiswa telah dipukul pihak polis di Universiti Perguruan Sultan Idris, Tanjung Malim. Salah seorang mahasiswa tersebut, Sdr Safwan Anang masih terlantar di Hospital Slim River akibat kekasaran melampau pihak berkuasa. Kita difahamkan mahasiswa terbabit sekadar menyatakan bantahan mereka terhadap Akta Universiti Kolej Universiti (AUKU) dan menuntut agar kerajaan memansuhkannya dengan kadar segera.

Kejadian awal pagi tadi menjadi saksi bahawa pentadbiran Dato’ Seri Najib Razak tidak ada iltizam politik untuk melaksanakan transformasi yang diwar warkannya. Transformasi yang diumumkan perdana menteri itu tidak lebih dari kosmetik politik bertujuan mengaburi rakyat dari kenyataan yang sebenar, bahawa pentadbiran beliau sebenarnya lemah serta tidak berdaya mengotakan janji yang dibuat. Hasrat untuk meminda Seksyen 15, Akta Universiti Kolej Universiti (AUKU) dan memastikan kebebasan kepada mahasiswa kini dilihat tidak lebih sekadar omongan kosong.

Kita menuntut agar siasatan berkaitan kekerasan terhadap mahasiswa ini dijalankan segera. Mereka yang tidak bertanggungjawab melakukan kekerasan terhadap mahasiswa ini mesti dihadapkan ke muka pengadilan. Manakala itu, kita juga menuntut agar pihak polis dan Menteri Dalam Negerimemohon maaf kerana kekerasan keterlaluan yang dilakukan. Kita juga berhasrat mengulangi pendirian Parti Keadilan Rakyat dan Pakatan Rakyat untuk memansuhkan AUKU serta iltizam demi memastikan kebebasan akademik terlaksana.

Mohamed Azmin Ali
Timbalan Presiden
Parti Keadilan Rakyat
 



1. Mainan parti pembangkang (PKR) untuk mendapat simpati dari rakyat sudah tidak mendapat sambutan lagi. Rakyat sudah terbuka mata dan mindanya. Sudah sedar dan melihat penipuan demi penipuan yang yang dilakukan secara terancang. (Baca PahangKu)

2. Azmin Ali tidak usah cuba bersendiwara lagi semata-mata untuk menjilat 'totey' Anu arr yang menusuk setiap setor kunyit. Cukuplah sekadar merelakan 'pepet' Samxxdar untuk ditusuk Anu arr namun jangan sampai minda rakyat juga hendak di'liwat'.

3. Jangan sangka rakyat masih buta dengan media sosial dan tidak melihat mana intan mana kaca, mana yang benar mana yang palsu. Dari klip video demonstrasi berkenaan (Klik) jelas bahawa mahasiswa bukan setakat berdemo aman malah lakukan rusuhan.


Hahaha! Lobam mato ekau yooo?


4. Polis tidak gunakan sebarang senjata menghadapi mereka bahkan tidak juga lakukan sebarang kekerasan, namun mahasiswa yang sudah menghafal skrip terpaksa juga lakukan seperti yang dirancang sehingga menampakkan bahawa segalanya gagal dan penuh kepalsuan.

5. Memang wajar tindakan dikenakan terhadap mereka. Pecat mereka dari UPSI supaya mereka boleh jadi demonstrator sepenuh masa dan bekerja bagi PKR atau khususnya Anu arr 'Berahi'.

6. Pujian harus diberikan terhadap pihak polis kerana berjaya menghadapi rusuhan mahasiswa ini dengan tenang dan berhati-hati sehingga sukar bagi pembangkang untuk menfitnah mereka seperti yang dirancangkan.

7. Demo kali ini tidak menjadi. Anu arr dan PKR kantoi menipu. Hakikat sebenarnya Anu arr hanya mahukan keadaan negara jadi huru-hara sebagai petunjuk bahawa rakyat memberontak kerana menyokongnya yang terinaya. 


Sakit leher, sakit pinggang tapi 'totey' tetap sihat walafiat...Anu-gerah Tuhan...


Doktor kejam dan bertindak ganas kerana membiarkan Anu arr berlakon macam dalam ICU


8. Kerana tidak dapat mengawal nafsu 'totey' nya Anu arr salahkan semua. Salahkan sistem perundangan dan kehakiman kita. Sistem pendidikan kita. Pentadbiran kerajaan. Pemimpin-pemimpin kita. Bahkan salahkan DS Najib juga. Serta salahkan Angkatan bersenjata kita. Cuma yang tidak dipersalahkan adalah 'senjata sulitnya' yang semakin terbukti menusuk setor kunyit dan 'pepet' chinadoll seperti tersebar di video klip.

9. Tentu Norul akan bangga dan berkata 'Papa Hebat'. Kak Jijak juga akan kata Anu arr adalah Anu-gerah Tuhan. Tuan Seikh Badrul Amin dengan bangga mengangkatnya sebagai Imam Mahadi. Maka lengkaplah sebuah pembohongan terbesar di Malaysia abad ini. Tentu syaitan pun turut ketawa dan bergembira dengan pembohongan ini.


Bro,kesian amoi tu blowjob sampai termuntah ko buat, hehehe.....

2 comments:

Anonymous said...

Jahat nya manusia bernama Anwar bin Ibrahim.

Anonymous said...

anon.dia selayaknya bukan layak dipanggil manusia pun..

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...