Suara Anak Pahang - Perlu Baca

15 January, 2012

IMAM AL-JUBURI PEMIMPIN BERANI?


Kahkahkah! Konvesyen lawak Pakatan Haram


1. Konvesyen Ke-3 Pakatan Pembangkang ( BUKAN 'Pakatan Rakyat', kerana rakyat tidak pernah  pun berpakat untuk menubuhkan pakatan ini yang hanya bekepentingan kepada pemimpin parti pembangkang sahaja ) telah berlangsung pada 14hb Januari lalu di Alor Setar, Kedah.

2. 'Kunun'nya akan hadir 100,000 orang namun akhirnya dengan susah payah mereka hanya dapat menghimpun hampir 5,000 orang sahaja. (Klik Sini)  (Sekadar cukup untuk mendengar temberang Anu arr yang dibebaskan dari bersalah kerana menjubur Saiful)

3. Di Konvesyen berkenaan, bagi tujuan propaganda pembangkang maka mereka mengangkat martabat para pemimpin mereka masing-masing supaya nampak bagus. Nik Aziz diumum sebagai 'Pemimpin Bersih dan Amanah'. Lim Guan Eng di istiharkan sebagai 'Pemimpin Bersih Dari Rasuah'. Manakala Imam Al-Juburi Anu arr dinobatkan sebagai 'Pemimpin Berani'.

4. Diantara para perawakilan yang hadir tertanya-tanya mengapa Imam Al-Juburi itu tidak diiktiraf sebagai 'Pemimpin Bersih dan Amanah'?  Rupanya mereka juga sedar bahawa Imam Al-Juburi itu memang tidak amanah sejak menjadi TPM dulu lagi bahkan beliaulah pengasas kepada gejala rasuah politik. (Ada orang berkata 'totey'nya pun tidak bersih dari 'hampas taik' jubur mangsa liwatnya selain dari tidak bersih dalam banyak hal-hal lain) (Itu kata orang, bukan kata saya...hehe!)

5. Mesti Hish Rais si 'tukar spenda' tu tersedak selepas mencium jubur Anu arr dan mendapati konvesyen Pakatan tidak menjadi. Kahkahkah! Memang Anu arr pemimpin berani....berani meliwat, berani melanggan pelacur 'chinadoll', berani tunjukkan 'totey' bengkoknya....


Kemanakan perginya para perwakilan? Mencium jubur Anu arr agaknya?


1 comment:

kulatlapok said...

hahaha..tergeli pusat pulak

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...