16 May, 2010

BLOGGER PAHANG DIBELASAH KERANA KJ

Antara calon mak nyah yang sanggup memberi bontot untuk dimainkan


Satu-satunya bloger yang diiktiraf oleh kerajaan negeri Pahang telah di belasah dengan teruknya oleh blogger anti KJ dalam blog ANTI THIEF KJ 10 Q.

Sebahagian dari postingnya berbunyi begini;
Lancau betul bloger Sakmongkol AK47. Inilah yang dikatakan sudahlah tolol, tak berotak pulak. Ko tu dah la bekas ADUN, lepas tu ko ni cadangkan pulak cadangan bodoh macam babie sundal ni. Boleh pi mampuih la hang. Nak tergelak pun ada. Tapi rasa nak bagi penampar tawar dan flying kick pada muka bekas ADUN Pulau Manis, sekor ADUN di zaman Tun Lelah Al Tiduri yang nadanya menyatakan sokongan pada beruk itam tu sudah menampakkan dia ni kroni Tun Lelah dan kroni si beruk itam muka buruk hati busuk, anak didik CIFUT BABI yang suka pada bontot jantan jambu dan sikit lembut macam pondan.


Saya cuma terkilan dengan Dato' ini kerana tidak mempertahankan Tun Dr. Mahathir dan bangsa Melayu apabila Ti Lian Ker menulis mengutuk dan menghina TDM serta bangsa Melayu sendiri. Saya nak golongkan dia sebagai apa pun saya tidak tahu.


6 comments:

bekas adun pulau tawar said...

Salam, Dato' blogger politik memanglah begitu mesti ada udang sebalik batu tapi dia tetap blogger resmi kerajaan negeri pahang...yang terunggul...menyokong KJ bermakna menentang DSN...bermakna mencari perhatian...sirih nak pulang keganggang atau kadok nak naik junjung?

Wake UP! said...

Berapa KJ bayar untuk jadi bloger menyokong dia?

Is MCA a DAP in disguise?

DULU KUTTY SEKARANG MELAYU said...

khairy tu umno,adun pulau tawar tu pun umno,najib pun umno,mahathir kutty tu pun umno,muhyidin tu umno,zahid hamidi tu pun umno,nazri aziz tu pun umno...kau brave name not brave heart pun umno juga pun pecacai umno juga....klu kau org nak gaduh le,aku lagiu suka,biar lingkup cepat2 sikit umno tuy,gaduh gaduh gaduh...apa tunggu lagi ..lagi hebat kauy org bertelagah ...lagi cepat umno melingkup....kahkahkah....aku selalu berdoa agar umno yg zalim dan dari dulu menolak hukum ALLAH SWT ni...supaya cepat2 melingkup....baru le aman malaysia ni nanti.....kahkahkah....buat le banyak2 artikel hentam najib,khairy,hentam paklah,mahathir,hentam le sape2 pimpinan umno...umno memang penipu dan pelingkup melayu,.....kahkahkah....dulu aku kutty tapi sekarang aku dah melayu....sebab tu aku benci dgn umno yg menipu org melayu....kahkahkah...ok nazn aku komen lagi ye....aku nak mintak izin nak maki kau ye....nanti aku komen lagi ...aku mnakiu kau ye...kahkahkah

Anonymous said...

Aku benci madey. Madey penipu!

brokenheart said...

apasal cucu mamak kutty dan dulu kutty sekarang melayu dah tak berani masuk dan komen? aku dah lama tk baca komen pencacai pengangkat najis ni, kahkahkah, tulislah aku akan baca dan siarkan baru orang tahu bahawa kau memang otak udang disebalik lubang jubor, kahkahkah

DULU KUTTY SEKARANG MELAYU said...

bn kalah di sibu....kau tak nangis ke bebal heart...kah kah kah....BN KALAH...BN KALAH....BN KALAH....aku doa kan klu ada lagi prk...biar banyak lagi bn kalah.....org yg bercawat kat sarawak tu pun dah tau bn tu penipu...sbb tu bn kalah...kahkahkah

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...