26 May, 2010

MIC MAHU KELUAR BN....



MIC mahu keluar BN la..

"Saya akan bawa 14,000 pemuda, mau lawan sama itu GAS", kata T.Mohan

KUALA LUMPUR 25 Mei – Ketua Pemuda MIC, T. Mohan hari ini menegaskan, parti itu tidak akan teragak-agak mengkaji semula kedudukannya dalam Barisan Nasional (BN) jika UMNO terlibat dalam penganjuran dan pembentukan Gerakan Anti-Samy Vellu (GAS) pada Ahad ini. (Baca lagi...)
------------------

Sebabnya mungkin kata-kata Samy ini;

Sebelum pilihan raya diadakan (PRU 2008), Samy Vellu dikatakan berkata: "Sapa berani lawan sama saya. Ampat puluh lima kali masuk tanding, saya juga minnang (menang)"

Selepas dia kalah di Sungai Siput, beliau pula berkata;
"Rakyat marah sama BN, bukan sama saya"

Dan Samy pernah berkata (soalan wartawan);
"Apa? Ingat saya boleh pegang itu tanah. Dia mahu jatuh, dia jatuh la.. (Samy Vellu ketika menjawab soalan wartawan isu tanah runtuh di sungai Siput.

----------------------------
PS: Kalau dah jadi liabiliti, buat apa lagi di simpan...

dari blog myidea

Mereka-mereka ini adalah Hindraf dalam wajah MIC. Samy Vellu memang bebanan kepada BN beliau patut berhenti, letak jawatan, disingkirkan, di gantung tidak bertali, dicerai talak tiga atau diliwat. Soalnya, beliau tidak diperlukan dalam MIC dan tidak juga dalam BN. Mungkin kalongan selipar wajar untuk beliau.

4 comments:

Cheguman said...

nak keluar, keluar je le... tak yah gertak.

YANG GAMBI said...

Samy's dah ada istana besar kat India.... apa dia takut... anak beranak boleh lari India apa....

Anonymous said...

lagi baik blah laaa....

bRAVEhEART said...

dia mau dibakar bersama MIC lah tu

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...