Suara Anak Pahang - Perlu Baca

14 March, 2011

ANU ARR SEDANG BERUSAHA BERI DNA ?


 azizahazizandarmawansaifulshamsidar...uhhhhh! arhhhhhh!!


Para peguam Anu arr bejaya memohon mahkamah menolak beberapa bahan bukti yang 'kununnya' diperolehi secara tidak sah yang boleh mensabitkan Anu arr dalam kes liwat Saiful.

Rakyat dan beberapa ngo mengadakan tunjuk perasaan dibeberapa lokasi bagi mendesak Anu arr memberikan sample DNA nya secara sukarela bagi memudahkan perbicaraan dijalankan dan diteruskan secara telus.

Apakah Anu arr boleh menolak mahkamah dari membicarakan kesnya secara adil dengan tidak memberikan DNA nya sebagai bukti? Atau apakah Anu arr adalah seorang pesalah yang cuba mengelak dari dibuktikan kesalahannya oleh mahkamah?

Kenapa ada sebahagian dari perbicaraan dilakukan secara tertutup? Apakah itu kehendak Anu arr yang ingin sembunyikan hakikat sebenar dari diketahui rakyat? Dan terus akan membohongi rakyat selepas itu dengan memutarbelitkan kenyataan yang telah disembunyikan dari rakyat?


Baca juga sini:

3 comments:

Anonymous said...

layarilah www.freemalaysiakini.com

Anonymous said...

wakakakaka macam sial jek muka anuwarr melancap

Anonymous said...

mantap la gambar anwar tgh menlancap! wakakakakaka!!! tkkn dia nak imagine wan jijah kot tak stim langsung beb!

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...