Suara Anak Pahang - Perlu Baca

22 March, 2011

VIDEO SEKS, ANU ARR MENGAKU...






Petaling Jaya: Ketua Umum PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim menafikan pembabitannya dalam video lucah yang ditayangkan di Carcosa Seri Negara disini semalam dengan mendakwa ia satu lagi konspirasi terbaru untuk memfitnah dan mengaibkan beliau dan keluarga.

Anwar mendakwa ia satu rekaan jahat musuh politik yang berhasrat membantut kemaraannya dalam politik dan PKR. 'Kami beri amaran kepada mush politik Pakatan Rakyat hentikan segera politik kotor dan lucah ini. Jangan heret rakyat dan negara ini terjebak de dalam politik kotor kamu' katanya pada sidang akhbar di ibu pejabat PKR.  - Harian Metro. Selasa, 22 Mac 2011 ms7.

Lagi kita cuba ditipu oleh pembelit nombor satu negara ini. Bila cuba menjatuhkan kerajaan dengan tunjuk perasaan dan kebangkitaan rakyat seperti di Mesir, dia mengajak rakyat bersama-sama. Apakah itu patut dan halal? Apabila sesuatu yang membabitkan dirinya dia menolak rakyat terlibat sama sepertimana demo rakyat yang menuntut beliau memberikan DNAnya.

Apa beza Anu arr dengan Pas? Jika faedah untuk mereka atau mereka yang melakukan sesuatu untuk kebaikan mereka maka hukumnya 'halal' manakala jika perkara sama yang memberikan faedah kepada pihak lain maka hukumnya menjadi 'haram'. Pas dan Anuarr sama-sama 'haramjadah'! Akhirnya Anu arr mengaku...itu bukan dirinya....hehehe!


1 comment:

tungau said...

berbagai-bagai andaian mengenai tindakan Nuar selanjutnya tentang isu DNA bermain dikepala dan apakah video ini adalah serangan saraf anuar seterusnya. Apa-apa pun lebih baik kita tak cpt melatah kerana isu DNA saja adalah senjata yg sudah cukup ampuh,terbelit lidah karpal Singh dan pasukan peguam nak menjawabnya, video clip ini cuma bonus tambahan, itu pun kalau ianya betul.

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...