Suara Anak Pahang - Perlu Baca

31 March, 2011

PANTUN VIDEO LUCAH 'ANU ARR BERAHI'


Foto Anu arr 'mamum' roti 'kulup' diambil dari blog ParpuKari


Buai laju-laju
Sampai ujung sana
Apa cerita video itu?
Anu arr main pompuan China

(Klik Sini  dan  Sini)


6 comments:

Anonymous said...

Salam,
Sepatutnya tidak boleh berlaku seorang pemimpin politik pembangkang atau dari parti pemerintah melanggan pelacur dari PRC. Sepatutnya beliau tertanggap beraksi dengan pelacur tempatan, (ha..ha.).Adakah pelacur tersebut melanggar syarat visa beliau memasuki Malaysia, sebagai pelancung atau pelajar? Jika penguatkuasaan pihak berkenaan ketat, pelawat asing tidak sepatut mempunyai ruang melanggar syarat visa dan bekerja sebagai pelacur dan sebagainya. Ini mengganggu periuk nasi pekerja seks tempatan er..maksud saya pekerja tempatan. Kata orang, Malaysia ini lubuk emas buat pelawat luar. Namun kita tidak mahu jenayah oleh rakyat asing meningkat, sebaiknya tiada langsung,sifar. Langkah PDRM menambah bilangan anggota bertugas di mana-mana harus dipuji dan memberi kesan positif. Teruskan usaha menambah anggota dalam organisasi, dan benteras jenayah hingga ke paras minima. Soal pelacuran oleh rakyat asing berleluasa,salah kerajaan BN lagi.....? Gejala ini memang boleh diperbaiki, guna perancangan yang betul namun ia akan mengambil masa.Pendekatan kerajaan dan PDRM buat masa ini tepat dan membuahkan hasil, teruskan. Yang salah tetap salah, tangkap tetap tangkap.

hilbert said...

ouwh...no!! cendawan jenis apa yang Anwar ratah tu BH,,,nampak macam baru tumbuh lepas ujak saja ?

bRAVEhEART said...

Terima kasih Hilbert dan Anon juga,
Puas saya cari roti jenis Anu arr makan tu tp tk dapat juga, mungkin kak jijah tau agaknya?

Anonymous said...

Peringatan bagi yang mengaku dirinya beragama islam:

1.Rasulullah bersabda: Seseorang hamba yang membicarakan sesuatu yang belum jelas baginya (hakikat dan akibatnya) akan dilempar ke neraka sejauh antara timur dan barat (Hadis riwayat Muslim).

2. Tidak masuk syurga orang yang suka menyebarkan fitnah (Hadis riwayat Bukhari dan Muslim).

3.Sesiapa yang menyebarkan kata-kata yang memalukan seorang Muslim dengan tidak sebenarnya, nescaya dia akan diberi malu oleh Allah dalam neraka pada hari kiamat (Hadis riwayat Ibn Abid Dunya dari Abu Zar).

4."Akan muncul suatu ketika di mana ilmu Islam dihapuskan, muncul pelbagai fitnah, sifat kedekut dan jenayah berleluasa". – (Hadis riwayat Muslim)..


SETIAP YG BERNYAWA PASTI KAN MATI...
SO, BERTAUBATLAH.

Anonymous said...

Firman Allah SWT:(maksudnya)

"Sesungguhnya orang-orang yang mencetuskan bencana fitnah [untuk memesong dan memporak - perandakan] orang-orang lelaki yang beriman dan orang-orang perempuan yang beriman, kemudian mereka tidak bertaubat, maka mereka akan beroleh azab neraka jahannam (kerana perbuatan keji itu), dan mereka akan beroleh lagi azab api yang kuat membakar (kerana mereka tidak bertaubat).

Surah Al Buruj. Ayat : 10

Anonymous said...

Obviously,picture ni edited by someone.posisi tangan Anwar dan roti tu nampak sangat dibuat buat =..= i'm not on his side nor government side.yea,just saying.

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...