Suara Anak Pahang - Perlu Baca

15 March, 2011

DNA ?





 
 Nik Aziz juga manusia biasa seperti kita. Memang dia megkehendaki syurga tetapi dia juga mengkehendaki dunia. Memang dulu dia Tok Guru, tetapi apabila dia menyertai politik dia menjadi seperti orang politik lainnya. Dia juga mencaturkan seseorang dalam 'kem'nya sepertimana tokoh politik lain juga. Dia menaikkan seseorang dan dalam masa sama dia pun mencantas seseorang. Dia juga ada kroninya, salahkan? Kerana dia adalah politikus yang menjadikan Islam sebagai landasan politiknya. Kerana itu dia adalah hanya seorang Tok Garu Politik.


DNA = Dosa Nik Aziz  -  Betulkah kata Gomo ni?
 

Gambar di atas menunjukkan Gambar Nik Ajis Nik Mat sewaktu di Tanah Kota Suci Makkah pada Tahun lepas 2010. Sebaik sahaja kepulangan Nik Ajis dari Makkah gambar ini tersebar di seluruh medium terutama nya di dalam FB dan juga Blogg.


Gomo juga ada membuat artikel berpandukan dari Gambar di atas yang menunjukkan kemewahan Nik Ajis sewaktu di Makkah yang menginap di Penthouse yang berharga ribuuan Ringgit semalam.


Gambar ini Gomo dan rakan rakan lain keluarkan kepada rakyat agar menilai inilah sikap sebenar Nik Ajis yang memang Gilakan Kemewahan dan bukanlah Low Profile sebagaimana yang puak Pakatan Pembangkang gambarkan kepada kita semua.Gambar ini memang bersepah di mana mana malah di dalam Carian Google juga gambar ini wujud.


Tu dulu pada hujung tahun 2010 dan awal 2011, namun jika anda melayari Google dan serach Gambar Nik Aziz di Makkah tidak ada sekeping Gambar pun yang menunjukkan gambar Nik Ajis di Makkah. Malah gambar di atas ini juga tidak ada sama sekali.


Artikel Gomo yang sebelum ini ada mengeluarkan gambar di atas juga Hilang gambar nya dan yang tinggal hanya artikel sahaja. Mana gambar gambar Nik Ajis ke Makkah? mengapa Hilang dari carian Google?
Ni lah nak Khabar kat semua, Nik Ajis sudah menyedari Gambar nya di Penthouse waktu di Makkah sudah makan diri. Nik Ajis yang selama ini berlakon sebagai seorang yang sederhana akhirnya kantoi dengan gambar Mewah nya ini. Maka atas sebab itu lah arahan di keluarkan untuk mengeluarkan gambar gambar Nik Ajis di Makkah.


Gomo tidak mempunyai salinan Gambar ini namun mujurlah Azmy Awang Kelana ada simpanan gambar Nik Ajis di Penthouse Hotel Mewah sewaktu di Makkah ini. Gomo pohon agar kita semua sebarkan sekali lagi gambar di atas ini bagi memastikan Nik Ajis sedar diri dan tidak Hipokrit dengan memadam Gambar gambar kemewahan nya.

1 comment:

d_tieah said...

Ade kawan sy org kuat pas.. penyokong i mean.. Dia kata umh Nik Aziz ni buruk.. Bese2 je.. Owh.. Sekarang baru tahu..


Entry Terbaru 1: Loji Nuklear Jepun Meletup Lagi Dan Malaysia Hujan Asid?
Entry Terbaru 2 : Isu Ultraman, Power Rangers, Doraemon Dan Tsunami
Entry Terbaru 3: Loji Nuklear Jepun Meletup Dan Pencemaran Radioaktif Berlaku?

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...