Suara Anak Pahang - Perlu Baca

25 March, 2011

SIAPA AKAN GANTI ANU ARR?


Anu arr dan Lim Kit Sial


Apakah itu satu perangkap atau satu konsperasi atau ciptaan manusia atau kegilaan semula jadi yang terdapat pada diri. Anwar Ibrahim adalah targetnya. Diantara percaya atau tidak, itulah yang berlari dibenak pemikiran rakyat Malaysia hari ini.

Percaya kerana persetubuhan itu adalah anugerah Tuhan kepada Adam dan Hawa selagi manusia itu ada perasaan dan nafsu. Tidak percaya kerana 'dalang' kepada video lucah yang disebut bahawa Anwar Ibrahim adalah pelakunnya bersama seorang wanita asing itu ialah Rahim Tamby Chik, Pengerusi RISDA yang satu ketika dulu dikaitkan dengan isu moral.

Tergamakkah seorang kawan merancang untuk menjatuhkan kawannya dengan tidak ada apa-apa motif dan tanpa balasan yang berbaloi. Persoalannya kenapa dicarinya Rahim Tamby Chik untuk dijadikan sebagai pengeluar dan pemilik video lucah tersebut sekiranya kawan itu mahu memalukan kawannya itu kerana sakit hati.

Banyak perkara yang perlu disiasat disebalik pengeluaran video lucah yang telah di tayangkan di Carcosa Negara dan tempat yang dirahsiakan semalam yang mana beberapa orang tertentu dibawa menunton termasuklah beberapa orang wakil rakyat dan blogger yang menyokong kuat UMNO dan BN  ~ Sinar Harian  (Klik)


Soal yang lebih penting adalah siapakah yang akan jadi pengganti kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim sebagai Ketua Pembangkang di Parlimen. Ini harus diberikan perhatian kerana apapun, Anwar Ibrahim tidak akan lama lagi dapat bertahan sebagai Ketua pembangkang dengan bermacam-macam masalah dan skandal yang timbul satu demi satu dan menjebaknya. Yang pastinya pengganti itu bukanlah Datin Seri Dr. Wan Azizah kerana beliau bukanlah seorang Ahli Parlimen. Bukan juga Azmin Ali dan bukan juga Nurul Izzah kerana nampaknya dalam pakatan pembangkang sendiri sudah ada tanda-tanda ingin melenyapkan PKR dengan membenamkan parti itu.

Haji Hadi sudah tentu akan juga divbenamkan kerana kaum cina tentu tidak akan jujur dalam persahabatan mereka dalam pakatan pembangkang ini. Yang akan tampil kehadapan untuk jadi pemimpin dalam pakatan kelak adalah dari kalangan DAP. Lim Kit Siang sudah tentu siang dan malam sudah berkira-kira apa strategi untuk menutup mulut tok-garu dalam Pas ini. Pas juga sudah tentu lebih rela duduk dicelah ketiak DAP dari bersama UMNO, bahkan Nik Aziz akan lebih rela memilih bersahabat dengan syaitan dari UMNO. Kerana itu tidak mustahil bahawa DAP akan mencapai hasratnya untuk memimpin pakatan pembangkang di Malaysia kelak bagi meneruskan agenda 'ultra kiasu' serta 'chauvinist'nya

Lalu siapa lagi yang akan perjuangkan bangsa Melayu dan agama Islam jika bukan UMNO? Maka itu semua pihak harus melihat dan berbalik semula kepada UMNO sebagai satu-satunya penyemat agama dan maruah bangsa.

4 comments:

hilbert said...

Salam BH,

saya rase yg akan menggantikan Anwar adalah bini die sendiri si Wan Azizah... kan PKR tu parti anak beranak...SDN BHD

bRAVEhEART said...

Salam Hilbert,
Habis sapa nak temankan Anu arr di Sg. Buluh? Belakang sapa pulak Anu arr nek sesah nnti?

abah said...

blog pukimak.bertaubat le korang semua

bRAVEhEART said...

pukimak 'abah' ni dah melompat dan dah gian nak main belakang...hehe..Anu arr masti bertaubat

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...