Suara Anak Pahang - Perlu Baca

11 March, 2011

PANAS: ANU ARR DITAHAN DILOKAP


Gambar hiasan



Mungkin berita ini adalah antara berita-berita panas sepanjang hari ini, meskipun cuaca mendung serta hujan yang turun dibeberapa tempat:

KUALA LUMPUR: Mahkamah Tinggi semalam diberitahu, Datuk Seri Anwar Ibrahim ditahan di bilik Lokap Bahagian Jenayah Berat (D9) Ibu Pejabat Kontinjen Polis (IPK) Kuala Lumpur semalaman kerana polis masih belum selesai mengambil rakaman percakapannya.
Saksi ke-25 pendakwaan, Pegawai Penyiasat, Superintendan Judy Blacious Pereira berkata, Anwar selesai menjalani pemeriksaan perubatan di Hospital Kuala Lumpur (HKL) kira-kira jam 10.25 malam pada 16 Julai 2008 dan dibawa kembali ke IPK sejurus selepas itu.


2 comments:

Penditakainsingkat said...

Salam Perjuangan,

Blog ini sudah saya link.
Teruskan perjuangan.

http://penditakainsingkat.blogspot.com

bRAVEhEART said...

salam,
terima kasih tuan kerana sudi memaut blog kecil saya ini, semoga saya akan mendapat semangat untuk menulis dengan lebih baik berkat sokongan dari tuan ~ BH

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...