Suara Anak Pahang - Perlu Baca

27 March, 2011

POLITIK YANG DIAGAMAKAN OLEH PAS





KUALA LUMPUR 25 Mac – Jaringan Melayu Malaysia (JMM) mendesak Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat (gambar) mengeluarkan ‘fatwa’ tentang apakah hukumnya pemimpin pembangkang yang didakwa berzina dengan pelacur seperti yang didedahkan melalui rakaman video seks Isnin lalu.


Timbalan Yang Dipertua JMM, Omar Salleh berkata, ‘fatwa’ itu penting kerana Nik Abdul Aziz hanya menyalahkan pihak yang menyebarkan video tersebut tetapi, tidak langsung menyentuh mengenai dosa penzina dalam video itu.


“JMM berharap Nik Abdul Aziz tidak ketandusan ‘fatwa’ kerana sehingga kini masih belum ada sebarang hujah agama digunakan untuk mengutuk perlakuan zina ini.


Apalah JMM ni..? karang kena doa pecah perut baru tahu! kalau dalam kes adun selising nik najis halau orang balik dulu, esok baru dia kata tuhan dah ampon..! modal tu dah pakai!


Lepas tu nik najis kena tengok la dulu video tu, bukan sahaja ada nuar dalam tu yang dia nak tengok tapi nak check line dulu, kalau kalau ada kengkawan lain...kalau nasha yang ada dalam mesti dia cepat respond tu...tapi kalau tetiba nampak husam kusam pengembala kambing yang ada dalam video lucah yang lain pulak! macam mana? tak ke haru...haru...haruan!!!


Makanya lebih elok la si tua kutuk nik najis ni diam kan diri...takut makan diri beb...  ~  Blog Putra Merdeka


Kita cuma nak tunjukkan bahawa Pas hanya perjuangkan kepentingan politiknya saja, tidak langsung ada kepentingan yang berasaskan kepada pegangan agama secara khusus. Kerana itulah apabila mereka kununnya nak laksanakan hukum hudud ianya hanya dianggap sebagai sesuatu yang hanya bertujuan untuk memancing undi.

Sepetutnya, jika Nik Aziz benar-benar perjuangkan agama, beliau akan persalahkan mereka yang menayangkan video berkenaan tetapi dalam masa sama juga akan mencerca individu yang melakukan perbuatan terkutuk didalam video tersebut.

Apakah kerana Nik Aziz yakin bahawa Anu arr sekali lagi 'buat hal' dan kali ini dalam kes berzina dengan pelacur, maka Nik Aziz membela Anu arr kerana Anu arr rakan 'sepasukannya' dan menyalahkan penyiar video berkenaan kerana bukan rakannya dan akan memusnahkan rakannya.

Siapa Nik Aziz ini jika bukan setaraf dengan 'Ayah Pin'? Yang mampu berhubung terus dengan Allah dan mengampunkan dosa seseorang? Sepatutnya sudah lama dulu Nik Aziz disiasat sebagaimana siasatan terhadap Ayah Pin dan Al-Arqam. Bahkan Nik Aziz lebih bahaya kerana ianya bukan saja melibatkan agama bahkan politik sekaligus. Nik Aziz telah mengagamakan politik!

Baca mummy rokiah
panglima perang cyber
mesin taip buruk


No comments:

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...