03 March, 2011

KERDAU: PAS GANTI UMNO !!!





1. Kebelakangan ini kita sering mendengar hasrat dan slogan Pas, parti 'Kerajaan Bulan' untuk menggantikan UMNO dan menjadi wadah perjuangan orang-orang Malayu. Dulu mereka sering mencerca UMNO kerana perjuangkan bangsa Melayu sedangkan mereka perjuangkan 'Isle' (Islam), kini mereka sedang menjilat kahak mereka semula.

2. Baru-baru tadi terdengar maklumat bahawa ada sekumpulan Muslimah Pas menyamar jadi Wanita UMNO dan pergi kempen dari rumah ke rumah di beberapa PU termasuk di Jengka 25. Lebih buruk lagi apabila mereka menggunakan logo kerajaan Pahang untuk mengaburi mata pengundi dan meminta kad pengenalan mereka kononnya untuk memberikan mereka tanah.

3. Memang nyatalah Pas hendak menggantikan UMNO. Apa kita nak herankan lagi kerana kalau muslimah jadi wanita UMNO sebab tok garu pun sudah berubah menjadi setan semenjak Pas boleh bersahabat dengan syaitan.


1 comment:

Anonymous said...

PAS bukan ganti UMNO tapi DAP akan ganti PAS sebabnya sekarang tindak tanduk pas diikat oleh DAP,contoh kes arak di selangor dah cukup buktikan

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...