Suara Anak Pahang - Perlu Baca

10 March, 2011

GELORA BLOGGER DARI KERDAU DAN MERLIMAU


Kita jilat, jika jilat itu sedap



PRK DUN Kerdau dan Merlimau sudah berakhir dan UMNO BN menang dengan bantuan para blogger (tidak dinafikan) yang membantu berjuang dialam siber.

Namun kehangatannya tidak berakhir disitu saja. Justeru ada isu lain yang timbul melibatkan para blogger. Pertama membabitkan blogger dengan Timbalan Menteri, Dato' Saifuddin Abdullah dan kedua antara blogger dengan Ketua UMB, Tun Faisal.

Kita cuma berharap ada pihak yang berani kehadapan untuk mengurai kekusutan ini dan menyelesaikan terus sebelum ianya akan menjadi barah dan memberikan kesan besar kepada UMNO BN itu sendiri nanti.

1 comment:

Anonymous said...

Salam.Mungkin Blogger pro BN perlu mengajar pemimpin pemimpin UMNO dengan memboikot di pru13 nanti. biar padna muka depa.bodoh sombong sangat

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...