28 March, 2011

BLOGGER ALBANJARI , AL-JUBURI





Nampaknya blogger UMNO jadi celaka lagi. Celaka menulis berdasarkan kepada fakta orang gila.Ker bangang jenis apa entah ! yang jerangkung-jerangkung 3 kupang UMNO ni fikir, aku pun tak tau. Tapi kenyataan bahawa dalam masa twitter tak dikemaskini itulah, sebab dan asbab nak mensabitkan Anwar melanggan 'betina' gebu made in china. Jenis otak letak kat kepala 'pelir'. ~ albanjari online


Beginilah rupa penulisan blogger yang diredhai Allah, yang menyokong parti Allah, mencarut dan maki hamun pun kerana Allah. Allah telah memberikan mereka tiket untuk melakukan apa saja atas nama perjuangan Pas dan Islam. Kerana itulah dari pemimpin mereka hinggalah ke pencacai perangainya sama saja.

Siapa yang akan lupa dengan Nik Aziz wali selipar kerajaan bulan dengan celako! celako! celako! nya? Mendoakan pecah perut kepada pemimpin nombor satu negara? Dia lupa bahawa dia hanya pemimpin parti Pas yang peralatkan Islam dan bukannya pemimpin agama Islam seluruh dunia.

Didunia Islam, pemimpin negara-negara Arab lebih mengenali dan menghargai Tun Dr, Mahathir kerana jasa-jasanya terhadap dunia sejagat berbanding Nik Aziz yang hanya merasakan dirinya hebat dan seolah-olah mencapai taraf nabi-nabi. Apakah jasanya kepada dunia Islam? Fatwanya pun tunggang-langgang dan berasaskan kepada kepentingan diri.

Kerana itulah bila UMNO bersahabat dengan MCA dan MIC mereka kata haram, tetapi bila mereka berpelukan dan mencium ketiak masam DAP mereka kata halal. Halal dan haram menjadi hak mutlak mereka dan parti mereka. Yang sahnya mereka ini semua dari kalangan 'haramjadah'!

Sama seperti blogger albanjari ini, disangka dia penjaga pintu syurga? Penjaga pintu sarkas pun dia belum tentu layak lagi. Mungkin dia rasa perkataan 'mencarut' itu dibolehkan kerana dia ahli Pas, tetapi dia lupa 'pelir' yang disebut tu juga adalah miliknya, milik bapaknya, milik Nik Aziz dan Hj. Hadi serta Mat Sapu yang berkhalwat dengan Normah di Hotel Perdana KB. Milik Anu arr 'pojaan'nya juga.

Kita tidak hairan dengan Pas kerana Pas adalah tiket untuk poligami, tiket untuk berzinar dalam keretapi ,tiket untuk 'menyapu' duit Tabung Memali, Kepada blogger Al-Juburi opppp, albanjari...cerminlah bontot kamu sendiri dulu sebelum bercermin melihat wajah orang lain. Pas bukan agama, pas adalah sebuah parti politik yang pergunakan agama untuk kepentingan diri dan kroni.

5 comments:

Arif Omar said...

bahasa islam PAS begitulah. celako tu untuk mereka sendiri sebenarnya.

Anonymous said...

Mantap Bro BH..
Sememangnya posting begini sesekali perlu ditampilkan bagi berikan sedikit kejutan buat mereka di sebelah sana. Moga-moga diberika-Nya kelapangan hati buat kita semua.

Tahniah bro.

Anonymous said...

Mantap Bro BH..
Sememangnya posting begini sesekali perlu ditampilkan bagi berikan sedikit kejutan buat mereka di sebelah sana. Moga-moga diberika-Nya kelapangan hati buat kita semua.

Tahniah bro.

Anonymous said...

Salam sahabat, demi memantapkan lagi perjuangan kiat perlu giat dan perhabatkan lagi untuk menggempur, oleh itu jika dirasakan saya layak bersama maka sekali lagi saya mohon perkenan. Sudi tuan link blog saya kedalam blog Tuan.

sekian terima kasih
mnorkembalak
http;//www.KemBalakEnterprise.blogspot.com/

bRAVEhEART said...

salam mnorkembalak,
blog tuan sudag dilinkkan diblog yang diberi muka, maaf kerana terlepas pandang sebelum ini jika pernah mohon utk dilinkkan

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...