15 March, 2011

NIK AZIZ PATUT LETAK JAWATAN




Mursyidul Am Pas, Nik Aziz patut meletakkan jawatannya dan Pas Kelantan juga patut mengangkat MB lain kerana kegagalan Pas mentadbir Kelantan selama ini.

Sudah terlalu banyak kegagalan yang Pas lakukan selama mentadbir negeri Kelantan, dari sekecil-kecil hal hinggalah kepada sebesar-besarnya. Pas telah gagal, gagal dan gagal selamanya. Yang Pas mampu lakukan hanyalah menjanjikan rakyat syurga dan menaikan papantanda 'Membangun Bersama Islam', tetapi hakikatnya Pas gagal membangunkan negeri Kelantan itu sendiri.

Masalah bekalan air yang sudah berpuluh tahun masih tidak dapat diatasi, projek ladang rakyat yang gagal, penebangan hutan yang tidak mampu dikawal bagi kepentingan kroni dan banyak lagi. (Klik sini)

Kita boleh terima hakikat jika Pas gagal setelah mencuba bersungguh-sungguh, tetapi kegagalan Pas ini adalah kerana mereka berpolitik setiap hari. Mungkin tidak salah slogan Pas bahawa Pas dan Islam tidak dapat dipisahkan. Kerana selain itu Pas juga tidak dapat pisahkan dari makan dan minum, tidur dan baring bahkan seks sekalipun. Pas adalah segalanya, kerana itu akhir-akhir ini terbongkar banyak kisah ahli-ahli Pas yang terlibat dengan salahlaku seks, ini kerana Pas dan seks tidak dapat dipisahkan!  (Klik sini), (Sini)(Sini)
dan  (Sini)

Pas dan Seks (songsang) tak dapat dipisahkan !


1 comment:

vulcan933 said...

bukan lagi letak jawatan tapi terjun dari bangunan.lebih cepat mati lebih baik kerana dapat masuk surga SEGERA

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...