23 March, 2011

SAH ANU ARR MAKHLUK 2 ALAM



Hakim Mohamad Zabidin Mohd Diah menukar keputusan dari tidak menerima 3 barangan sebagai sumber sample DNA Anu arr kepada menerima sehelai tuala, berus gigi dan botol air minuman sebagai sumber sah DNA Anu arr.

Pasti Anu arr menerima tamparan hebat. Pasti juga beliau akan menuduh mahkamah tidak berlaku adil dan menerima tekanan dari kerajaan...kerana tidak menyebelahi beliau. Pada Anu arr, segalanya mesti menyokong beliau, jika tidak itu namanya tidak adil.

Anu arr membuat laporan polis mengenai video seks yang menuduh beliau sebagai individu yang terlibat, namun dalam masa sama tidak berani membuat laporan polis terhadap Ummi Hafilda yang mengecamnya bahkan mencabarnya secara berdepan di Kerdau dulu.

Lihatlah dengan jelas bahawa Anu arr adalah makhluk 2 alam, yang boleh berubah-ubah dari seekor singa yang gagah berani kepada seekor tikus yang penakut.....daripada seorang jantan kepada seorang pondan


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

6 comments:

Anonymous said...

korang x faham sebenornyer aper mesej Anuar nih.

-time kes liwat saipol dulu die sebenornyer nak promo ky jelly, krana ky inilah xde kesan penetrasi, yang ada hanya nikmat x terkata. KY jelly : terbukti!!

-time kes video nih die nak promo losyen perut pati halia plak, sapu kat perot sehari skali selama sebulan hilang buncit (pasal banyak tibai karipap) kompom kurus,

dasat cara anuar promo produk2 nih. lebih hebat drp promo iklan prefume ntah ape2 ntah kat tv. lain dari yg lain. ahli pkr & pas kompom borong produk anugerah tuhan ni berkotak2

bRAVEhEART said...

kahkahkah! adesss! tak tahan aku nak tergelak dengan lawak anon diatas ni. tp saya setuju ini bukan lawak bodoh sebaliknya ini adalah lawak cerdik, ada unsur-unsur hakikat dan kenyataan disini.

Anonymous said...

rata rata masih tak boleh menerima hakikat yang ini adalah taktik anuar.masih ada suara ramai yang berkata inilah kerjaan bn.menggunakan jalan kotor utk jatuhkan anuar.betapa anuar berjaya saikokan pengikutnya..dia amat berbahaya untuk malaysia..

Anonymous said...

betapa bodohnyer blog yg penuh dengan fitnah...memang mak bapak ko tak cukup ajar ko nie...

hilbert said...

Salam BH,

Makhluk dua alam ni bro memiliki kandungan 'darah putih' yang banyak..tu lah gatal sukar untuk ditahan he he..

bRAVEhEART said...

Anon 8:26,
ko ni memang melawan arus, ketika org lain percaya ko masih tidak percaya nyatalah bahawa ko ni mmg penyokong tegar dan penjilat kulup 'anugerah Tuhan itu', atau mungkin juga ko sebahagian dari 'toy' nya? Dengan segala petunjuk dan bukti yg telah ada masih tidak lagi percaya, jadi apa kami nak kata? kehkehkeh! Dalam siri liwat pertama dulu hakim tidak sabitkannya dgn kesalahan namun hakim tidak nafikan ada berlakunya kemasukan dan anu arr ini telah memasukkan anu nya..bukti apa lagi yg ko hendak utk menyatakan bahawa anu arr ini memang pesalah?

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...