26 March, 2011

TUKAR TIUB JUGA MANGSA LIWAT?


Ini tayar bukan tiub, dan patut ditukar


Spenda ini pun sudah patut ditukar juga, Kah! kah! Kah!



Blog Tukar Tiub adalah blog pencacai nombor satu Anu arr AL-JUBURI. Dari dulu sampai sekarang dia tetap sokong peliwat tegar itu. Blognya selain dari dipenuhi fitnah, ianya hanya dipenuhi dengan Kah! Kah! Kah!

Entrynya hari ini adalah mengajak kita bersama menyertai kempen bergelap. Dibawahnya ada lagi satu kempen, iaitu mengenai ceramah dari Al-Juburi tapi tak ada kena mengena dengan KY Jelly.

Kita cuma bimbang bila perkara pertama dan perkara kedua disatukan, yakni kempen bergelap dan ceramah Al-Juburi kerana kita bimbang dalam masa bergelap selama 60 minit itu ada nanti pihak yang akan mengadu dan buat laporan polis bahawa dirinya telah terliwat.

Kah! Kah! Kah! Saya rasa Tukar Tiub sudah patut Tukar Tayar dan bahkan Tukar Spenda juga, hehe. Yang lama tu mungkin sudah bocor dan dibolosi, sebagaimana juga mindanya yang sudah begitu lama diliwat.

9 comments:

Anonymous said...

macam mana nak tukar tiub, orang pakai tiubless

bRAVEhEART said...

tu lah pasal, di patut tukar tayar terus kalau tak pun tukar je seluar dalam tu, jenis levis, hehe bro anu arr mesti suka punya, hehe

sejahtera39 said...

tukar tiub adek beradek dengan anak suangai derhaka memang pencacai tegar anuaraljuburri.. tak bolh ditegur! klu komem kita tak sehaluan dengan mereka atau jika kita menyanggah pendapat mereka yang lebeh kepada fitnah atau dr akai bodoh mereka komen kita tak akan kuar.. dasar berengsek..
kepada mereka berdua kalau takut bermain ombak jangan berumah ditepi pantai...

Anonymous said...

he a lot better than united munafiq laknatullahialaih mcm korang

Anonymous said...

but he a lot better than united munafiq laknatullahialaih like most of you

Anonymous said...

Hidup pakatan rakyat!!

Anonymous said...

manusia laknat cam korg ni mmg xde fakta2 cam tukar tiub..lu langsi lu mmg laknat la..

Anonymous said...

apa link blog dier yer.. teringin nak baca..

bRAVEhEART said...

Bro nk lik dia pnya blog? kah kah kah, klik saja kat atas tu, kah kah kah, kat tukar tube tu, kah kah kah, boleh tukar tayar dan spenda sekali, kah kah kah...

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...