Suara Anak Pahang - Perlu Baca

12 December, 2010

HANGAT: SKANDAL JANDA BERANAK LIMA - UMNO SELANGOR RETAK DAN BERBELAH-BELAH?




Krisis dan skandal dalam UMNO akan menjejaskan peluang parti mencapai sasaran mendapat semula 2/3 kerusi dalam parlimen. Semua orang tahu dan sedar ini tetapi kerana keinginan peribadi lebih diutamakan maka kerosakan yang akan terjadi kerana krisis begini tetap disampingkan.

Selangor antara negeri yang begitu hebat dalam permainan sepak terajang politiknya tidak pernah sunyi dari skandal dan krisis. Kerana itulah Selangor tumbang kepada pihak lawan. Kalah bukan kerana musuh itu kuat, tatpi kalah kerana kita terlalu lemah dan berpecah-belah. Setiap MB yang naik tentu ada saja pihak yang menariknya kebawah dan menjatuhkannya.

Terkini, kisah yang berkaitan dengan bekas MB Selangor. Ada juga hubungkait dengan 'Janda Beanak Lima' Uikkttt!! Hebat tu! Aku ingat hebat sangat kisah dengan janda beranak dua, rupanya ini kisah yang lebih hebat. Bacalah sebahagiannya dibawah ini;


Di kalangan pemimpin Sungai Besar ramai yang sudah bercakap mengenai kemunculan sebuah kereta plat kedah KY 77 tetapi tidak ramai yang tahu ia merupakan kereta Pegawai Khas Perdana Menteri bernama Dato' Ghazali Ibrahim.


Hubungan intim ini sangat menjelikkan kerana ia muncul lewat-lewat malam jika Noriah berada di Kawasan. Malahan menurut SB, kereta ini juga sering kelihatan di sebuah kondo milik Noriah di ibu kota. 



Malang sungguh Sungai Besar selepas ada Bapa Rasuah, ada pula Ibu Maksiat.



Untuk bacaan seterusnya sila  (KLIK SINI)  ke blog  Jelapang.  Tak tumbuh tak melata, tak sungguh orang tak kata!

6 comments:

YB Raz said...

betul ke kisah ni?

bRAVEhEART said...

hehe! Nk tumpang sekaki ke?

Anonymous said...

Kalau tak ada beruk atas pokok,takkanlah pohon bergoyang kan?

Wake UP! said...

Pemimpin UMNO haruslah bersatu untuk kuatkan parti.

bRAVEhEART said...

benar sekali 'wake up'. cukuplah berperang sesama sendiri dan mencengkam kuku masing-masing, rakyat melihatnya...

Anonymous said...

ya..bukan kerana pembangkang kuat(now kerajaan di SELANGOR) tapi kerna LEMAH DAN DAYUSNYA UMNO....dah tu ..pergi mampus masuk kuburla...dah tahu looser..nak bertanding lagi....hahahaha..UMNO=MAKSIAT

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...