16 December, 2010

PUTERI UMNO HABUAN SEKS DAN SATU CIUMAN BERAHI

Sebuah blog melaporkan bahawa Puteri UMNO menjadi habuan seks pemimpin UMNO. Bagi menghias pembohongan untuk nampak menyakinkan, 'otak syaitan' mereka memberikan idea   diletakkan gambar seorang ahli Puteri UMNO yang lengan bajunya terkoyak, konon akibat kerakusan pemimpin UMNO. (Klik Sini)


Bukti, cuba lihat sendiri baju puteri UMNO yang terkoyak akibat cuba
untuk melarikan diri daripada menjadi mangsa kerakusan pemimpin

Bagaimanapun ramai masih ingat bahawa gambar tersebut adalah gambar seorang ahli Puteri UMNO yang 'diganasi' oleh penyokong PKR dalam satu kempen pilihanraya tidak lama dahulu. Mungkin kerana blog berkenaan sudah semakin hilang kredebilitinya lalu memainkan isu sensasi semata-mata untuk mencari popularitinya semula. Saya juga melihat sejak kebelakangan ini jumlah pelawat (bukan 'peliwat') di blog berkenaan semakin berkurangan. Mungkin ini salah satu usaha mereka demi survivalnya.

Blog berkenaan sudah tidak lagi berlatar belakangankan biru laut tetapi berubah hijau. Kita jangan terkejut nanti bila menemui admin. blog berkenaan berkain pelikat dan berserban atau memakai ketayap dengan logo 'bulatan'. Tahniah kepada blog itu yang berjaya berubah menjadi blog sesumpah politik.

Apa agaknya yang akan dikatakan oleh blogger berkenaan dengan gambar dibawah ini? Nampak begitu syahdu! Sila baca laporan portal blog ini:  (Klik -  MalaysiaInstinct)



                  Chuppp! Chuppp! Chuppp! - siput sedut


11 comments:

SMVAG 93 - 94 said...

Takkan la bodoh benor juak depa nak buat skandal? buat betul betul la bodoh

Gerakan Timur said...

Fitnah tu dah jadi makanan harian diorang bro...

ISAC said...

Ini pun leh buat tajuk posting!!!

Puteri dicabul PKR!!!!!

bRAVEhEART said...

Salam,
Gerakan Timur - Fitnah tu dah jadi makanan harian diorang bro...> Brruppp!!kenyangnya makan!
Isac - Puteri cabul PKR, tak boleh ke?

Anonymous said...

wow!! ciuman berahi 'siput sedut' tu, hehehe!

Anonymous said...

antara fitnah dengan nasi, diorang pilih fitnah :-(

Anonymous said...

aik...brave heart pun dh wat finah xkn xnmpak...gambar 2 pn dh dinafikan pemiliknya...lg 1 gambar bawah bh kata peliwat anugerah tuhan...bknke fitnah namanya...masyaallah...taubatlah BH...Sembahyang,Puasa cukup x...mmg fitnah ni mainan UMNO...

oRang kAmpong said...

bro kwn tertarik gak nengor ceta anom 4.58 - 4.59 ceta minah,mamak dan kambing tu.

Anonymous said...

nak cakap apa, Ismail Kijo tu, UMNO amapang tu , kat mana jumpa isteri baru dia tu?

bRAVEhEART said...

Salam,
Sdr, jgn buat serabut. Sy nk pertahankan posting ini dan bahawa gambar puteri yg koyak bajunya itu adalah kejadian semasa satu kemopen pilihanraya tak lama dulu akibat keganasan penyokong PKR. Yng ditulus dibawah gambar itu dalam tulisan biru adalah apa yg dinyatakan oleh sebuah laman blog yg cuba spin fakta. Gambar dibawahnya..ciuman siput sedut tu saya tk kata apa-apa melainkan memberikan link dimana cerita itu saya dapati. Tk kan salah sangat kot? Atau rasa terpukul sangat? MMg lah, kalau mkn cili mmg rasa pedas, kalau makan 'karipap' mmg rasa sedap...'mokhtar'!!! Hehehe!

Anonymous said...

Jgn tanya pasal amalan org lain, sebab kalau kita beramal seribu tahun pun bukan semua Allah terima. Jadi jgn ingat kita lilit serban atas kepala kita lebih Islam dari org lain. Kalau tak de angin, pokok tak bergoyang. Tangguh kes liwat apasal??? tak de bukti ker, takut terbukti?? Tak pe itu semua perangkap seks yg tak sengaja.. Bila nak mati nanti isi borang masuk PAS, tak payah Mungkar Nangkir nak tanya banyak2, kebumi kan sekali ngan kad Ahli PAS terus masuk Syurga..

MAT BOND

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...