31 December, 2010

RAKYAT SUDAH BENCI PKR DAN PAS FOR AWW'!'

Kha..kha..khalid tu OKU, dia tu kan ga...ga...gap bercakap dan berfikir juga, hehe

Kita teransang apabila membaca posting di blog Penglima Perang Cyber. Ini mengenai tindakan MB Selangor dan PKR yang mengingkari kehendak Sultan atas perlantikan SUK yang baru. (Baca Sini). Nampaknya MB Selangor dengan  nasihat dan hasutan pakatan pembangkang telah bertindak biadap dan durhaka kepada pemerintah. Ini bukan perjuangan Islam, ini adalah perjuangan komunis yang sudah tentunya disokong kuat oleh DAP manakala Pas, parti yang 'kunun'nya perjuangkan Islam tetapi 'bacul' dan panakut tahap 'aww!'

Semua rakyat tahu bahawa pengkianat Melayu dan Islam dari Perak (Nizar) antara yang menasihati berbuat ingkar kepada MB Selangor. MB Selangor yang hampiri taraf OKU kerana kecacatan 'gagap'nya juga telah  jelas juga 'gagap' dalam fikirannya. Yang nyata adalah beliau juga seperti Nizar, MB yang di pacu oleh kaum lain untuk kepentingan mereka dan sanggup membelakangi kepentingan bangsa Melayu dan agama Islam.

Khalid 'Gereja' Samad tuduh perlantikan Khursin sebagai agenda terancang UMNO / BN untuk membubarkan DUN Selangor sepertimana yang berlaku di Perak (baca sini) Memang demikianlah orang yang busuk hatinya sentiasa menganggap orang lain sama seperti hatinya. 

Pertikaian puak-puak Pakatan Rakyat terhadap perlantikan Khursin sebagai SUK adalah jelas satu penghinaan terhadap Sultan Selangor dan rakyat negeri Selangor juga. Apa yang semakin nyata adalah perjuangan PR selangor adalah berasaskan kepada perjuangan DAP kearah mencapai idea "Malaysian Malaysia' mereka. (Baca sini)  Baca juga pendapat seorang blogger 'elit' mengenai amalan lazim perlantikan SUK di blog SMALL TALK..

Yang kita pertikaikan adalah apakah benar perjuangan Pas untuk Islam dan bangsa Melayu yang beragama Islam ini? Kerana setiap langkah yang kita lihat mereka hanya dijadikan alat untuk kepentingan kaum lain terutama parti DAP yang berjiwa komunis sejak dulu lagi.

Memang sah dan nyata bahawa perjuangan Pas dengan slogan mereka 'Pas for aww!' hanyalah sebagai alat dan batu loncatan bagi DAP dan segala yang dilakukan hanyalah untuk kepentingan pemimpin mereka peribadi semata-mata. Tidak ada ulamak sebenar didalam Pas, yang ada hanyalah mereka yang berpura-pura menjadi ulamak untuk dipilih sebagai 'tok wakil' seterusnya akan mengembangkan payungnya bagi kroni mereka bernaung.

Panglima Perang Cyber menyeru BPN untuk berjuang menentang penderhakaan terhadap Sultan dan kita sudah tentu akan menyahut seruan itu. Dendam PRU12 masih disimpan dan akan kita balas setiap kali kita berpeluang. Kita sudah nampak bahawa rakyat sudah semakin membenci PKR dan Pas for aww! Mereka tidak lagi ada dalam hati nurani rakyat kerana perjuangan mereka itu tidak pernah ikhlas membela agama bangsa dan negara.

3 comments:

Wake UP! said...

Kalaulah ini zaman kesultanan Melayu yang lampau, penderhaka sudah tentu dihukum sula.

Unknown said...

Salam Perjuangan....Harap dapat dilink blog KL BOYZ disini.. Terima Kasih...
http://klboyzwangsa.blogspot.com

bRAVEhEART said...

Salam,
Wake-up - kalau hukum sula jgn pulak suruh Anu-arr yg jalankan hukuman tu, nnti lain pulak jadinya, maklumlah, dia tu bukan boleh tgk stor kunyit, hehe
KL Boy - dh di linkkan didalam link blogger pembela

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...