30 December, 2010

PAS FOR AWW! - HUHU!

You all tengok itu Mahfuzzz! Itu bareng pun dia mau tengok! 
Mungkin pasal Mat Sabu sudah sapu, itu ADUN pun sudah sebat, jadi dia pun mau dapat juga?

Apabila ramai blogger menyebarkan berita seorang ADUN Pas 'ditangkap' berkhalwat dan berzina dalam koc keretapi, makan Pas sudah mati kata-kata. Bila tersebar diblog-blog klip video pengakuan seorang saksi kes zina berkenaan (klik sini) maka Pas makin terpukul. Keterangan saksi berkenaan telah dengan beraninya menempelak Nik Aziz yang tidak tegas bertindak dalam kes berkenaan. Bahkan, mengikut keterangan saksi berkenaan, Nik Aziz keesokkannya telah dengan mudah menyatakan bahawa kesalahan tertuduh @ si penzina itu telah diampunkan! Wah! Besar sungguh kuasa atau mukjizat yang ada pada pemimpin Pas  ini rupa-rupanya. Mungkin 'nabi' pun tidak memiliki kuasa seperti yang ada pada dirinya.

Berikutan dengan itu, saksi berkenaan juga telah dilaporkan dilanggar dan dicederakan oleh puak-puak samsing yang kemungkinan besar dari kalangan pengikut Pas atau pun diupah oleh pihak Pas bagi menakutkan saksi berkenaan serta 'menghapuskan bukti saksi' Bagaimanapun kes berkenaan tidak tenggelam begitu saja, justru untuk mengalih pandangan rakyat akhbar terbitan Pas 'Haprak @ Serakah Daily' menimbulkan berita seorang amah di rogol oleh seorang menteri bagi 'menconteng' arang ke muka UMNO / Kerajaan. (Baca Sini)

Justru saya lebih percaya pada pandangan blog Darul Ehsan Today (klik sini) yang percaya bahawa isu ini adalah satu konspirasi kerana ianya sudah pun di bawa oleh DS Anwar Ibrahim semasa kempen PRK Bagan Pinang dulu. Ianya adalah memainkan semula cerita lama bagi mengalih pandangan masyarakat dan rakyat dari siu sebenar - ADUN Pas - parti yang mempergunakan agama Islam - berkelakuan tidak bermoral dengan melakukan zina dengan isteri orang.

Kepada blogger-blogger pro kerajaan, jangan kita terpedaya dengan usaha mereka ini. Kita sudah lama mengenali Pas dan apakah bezanya antara Pas dengan DAP? Jika Pas sanggup berkerjasama dengan syaitan, tidak kah mereka juga sama seperti syaitan? Satu soalan bonus; Siapakah bapak syaitan di Malaysia ini? Jawab jangan tak jawab! Huhu! 

Pas for Aww!!!


3 comments:

Unknown said...

aww...aaww...
Salam Perjuangan....Harap dapat dilink blog KL BOYZ disini.. Terima Kasih...
http://klboyzwangsa.blogspot.com

bRAVEhEART said...

salam bro KL Boys, abang besar sudah pun linkkan di blogger pembela, teruskan menulis

eM JaY... said...

syabas bohh...!!!
harap demo dapat linkkan blog kawe d blog demo.nanti kawe linkkan jugak blog nih d blog ambo.sama2 kita berkongsi cerita dan pendapat.


www.suaratimur.blogspot.com

MJ

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...