07 December, 2010

Salam Maal Hijrah!





Salam Maal Hijrah!  Alhamdulillah, bila kita masih berpeluang dan berkesempatan diberi oleh Allah SWT, masih diberinya nafas dan nikmat untuk bersama-sama menyambut awal Muharam tahun 1432 Hijriah ini. Di kesempatan ini, BH mengucapkan Salam Hijrah pada semua muslimin dan muslimat,. kepada semua pembaca muslimin dan muslimat.

Semoga ditahun baru ini, kita semua mengambil iktibar dari peristiwa hijrah Rasulullah SAW sebagai panduan dalam mengharungi kehidupan sertai menghadapi cabaran hari-hari yang mendatang.

2 comments:

Cg Pian said...

SAHABAT, SALAM MAAL HIJRAH, APA PERUBAHAN TAHUN INI, NAK CUKUR RAMBUT KE...HA,HA. LAMA TAK BERGURAU. INGAT MASA TOLAK KERETA BURUK AKU DULU. HAHAHAHAHA

bRAVEhEART said...

Salam cg pian,
Cukur rambut tidaklah agaknya, tapi yg pasti akan cukur bulu ketiak, hehehe!

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...