Suara Anak Pahang - Perlu Baca

20 December, 2010

PENCACAI ANU-ARR DEDAH LEBAM MATA

Kesian Orang Utan ni, kerana dia tidak meliwat sesiapa


Sebuah laman blog melaporkan begini (Klik). Mengenai pendedahan laporan perubatan Raja Petra tentang kes mata lebam Anu-arr dulu.Maka blogger itu marahlah kepada AG 'kunun'nya perangai babi hutan! 

Soalnya adalah kenapa setiap kali kita hendakkan jawapan dari Anu-arr, beliau menyoal semula. Apabila kita menuduh dia lakukan itu, maka dia akan tuduh kita lakukan ini. Memang pandai sungguh si peliwat ini mencari helah. Memang dia peliwat anugerah Tuhan.

Apabila wikileaks dedahkan ada kebenaranya dia terlibat dalam perbuatan meliwat, maka riuhlah dia sehingga ingin menyaman Tun Mahathir pula.

Pencacai Anu-arr @ RPK mendedahkan perihal lebam mata Anu-arr, tetapi apahal dengan kes lebam lubang bontot tu? Nak dilupakan saja?

No comments:

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...