Suara Anak Pahang - Perlu Baca

15 December, 2010

PELIWAT ANUGERAH TUHAN

'Fart'kta kes: Gambarajah bagaimana 'anu' Anu-arr yang tertegang terliwat dubur mereka yang 'termenjadi mangsanya sehinggakan 'terpancutkan' air kelazatan dengan banyaknya, kemudian 'termakan' karipap kerana lapar kehabisan tenaga. Are you OK?


Adalah satu kelucuan yang amat sangat bila ada pihak mendakwa bahawa Anu-arr menjadi mangsa 'Perangkap Sek' dalam kes liwatnya. Jika benarlah itu satu perangkap, bermakna Anu-arr telah 'termasuk' kedalam perangkap tu berkali-kali. Bagaimanakah seseorang boleh 'ter' masuk kedalam perangkap berkali-kali? Mungkinkah Anu-arr adalah manusia jenis 'pelanduk yang melupakan jerat'. Atau jerat itu hanyalah khas untuk Anu-arr sahaja! Bagaimana pula Anu-arr boleh 'termasuk' anu-nya kedalam dubur beberapa orang berkali-kali?

Andaikanlah juga itu memang satu 'perangkap sek', maka kita harus pikirkan dengan jelas dan fikiran yang rasional. Perangkap tikus adalah untuk memerangkap tikus. Perangkap pelanduk adalah untuk pelanduk, begitu juga burung dan sebagainya. Jadi 'perangkap seks liwat' ini adalah khusus untuk yang terlibat dengan kegiatan seks liwat. Bermakna, jika Anu-arr tidak terlibat dengan seks luar tabiie, sudah tentu dia tidak akan 'ter' masuk kedalam 'perangkap seks liwat itu'.

Bagaimanapun, Anu-arr masih lagi seorang yang sangat beruntung. Walaupun beliau telah meliwat dan 'terliwat' namun masih boleh bebas dan 'melewat-lewatkan' hakim menjatiuhkan hukuman keatasnya. Memanglah dia anugerah Tuhan!

Akhirnya Anu-arr hanya menjadi bahan sendaan. Sejarah Malaysia nanti akan mencatat Anu-arr adalah seorang tokoh penglipurlara. Jika Anu-arr tidak terlalu ghariah, sepatutnya segala ini diselesaikan lebih awal dan namanya akan tetap bersih dalam catatan sejarah masa depan. Namun sekarang ini Anu-arr dan 'anu' nya sudah buruk dan busuk dan tidak mampu dibersihkan lagi. Kerana itulah Anu-arr bejuang habis-habisan untuk  menjadi PM bagi memadamkan segala hitam kerana 'anu'nya.

Baca blog DET (Klik Sini)

No comments:

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...