Suara Anak Pahang - Perlu Baca

08 May, 2012

'ANAK HARAM' YANG HINA POLIS 'ANJING' MASIH PERCAYA POLIS?




1. Semasa rusuhan #Bersih3, mereka menghina dan memanggil polis itu anjing. Polis diserang, disepak dan diterajang seakan mereka ini tidak pernah berjasa langsung kepada negara dan bahkan seakan mereka itu bukannya seorang manusia. Berkali-kali juga mereka nyatakan bahawa mereka tidak percaya kepada polis dan menganggap polis itu anjing suruhan UMNO.

2. Jika mereka patuh kepada perintah mahkamah mereka patut patuh juga kepada arahan pihak polis yang menjalankan tanggungjawabnya. Bukan sedikit risiko yang mereka tanggung dalam menjalankan tugas.

3, Klip video diatas menunjukkan 'anak-anak anjing' Ambiga yang datang ke kandang 'anjing' di Bukit Aman untuk menjilat dan membersihkan segala najis-najis disana. Memang dasar anjing, kalaupun tidak dapat makan taik, menjilat dan menghidunyapun sudah memadai.

4. Patut 'dipecahkan' saja muka Chegu Bard tu supaya dia belajar erti kesetiaan UMNO dan semangat perjuangan bangsa Melayu. Supaya dia juga tahu bahawa bekas tentera dan bekas polis tu telah beruang untuk pertahankan kemerdekaan dengan darah dan air mata mereka.


Dulu tak percaya polis, macamana anak haram ni boleh 
nak jumpa polis untuk serah memorandum? Tak ke pelik?
Muka macam anjing bodoh (bulldog) je apasal?



#. Berikut adalah sebahagian komen penonton klip video diatas yang meluahkan kemarahannya terutamanya kepada Chegu Bard yang terang-terang adalah petualang dan anjing pencacai Ambiga.

  • Ha..ha.. aku nak tengok banyak lagi protes cam nih .... kasi balun puak bershit!!1
  • biarlah puak babi2 tu terjun dgn labu2nya.......biarkn......
  • 07:25 - "janggut pun tak bersih"..hahahahahahahha....
  • rilek je cheghu bard..tak takut langsung..kikikiki
  • sanggup kau jadi anjing ambiga ye..............lu sudah minum kencing dia ke ??? sampai lu jadi totok mcm ni ???
  • dasar babi kuning gemuk tak tau malu!!!!!!!!!!!!!!!!!! aritu kau belasah polis, sekarang kau nak mintak tolong polis ????????????????? babi kuning tak tau malu
  • bapak hang berjalan sempurna!!!! yang kumpulan hang rempuh sekatan tu apa ke anak haramjadahnya korang??? alamak,terlebih sudah lagikk....
  • bat pukimakkk luuuuuuu....memo apa lagi???ambiga suruh ka pukimakkk???mmg dasar pukimak lu!!!oopss terlebih sudah...wakakaka
  • bad pukimak lu,anjing ambiga la lu pukimak...
  • dasar lidah bercabang.Hari tu provokasi polis..hari jumpa polis lidah lembut pijak semua tak mati.Jika tak ada polis yag ko org hina tentu bangsat kuning kena tenyeh dengan pejuang pejuang islam melayu dan raja..Polis sgt profesional dlm tugas mereka tapi bangsat bangsat tik kuning nak berlakon tunjjuk baik pulak..














No comments:

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...