Suara Anak Pahang - Perlu Baca

07 May, 2012

PAPA HEBAT, NURULPUN HEBAT - SINDROM 'ITU BUKAN SAYA' AKAN BERTERUSAN





1. Nurul Izzah pernah buat kenyataan dan dakwa bahawa papanya @ Anu arr 'hebat'. Kemudian kita tersentak dengan beredarnya klip video Anu arr diranjang bersama chinadoll dengan aksi yang memang hebat...ais-krim, belakang, bawah, atas, liptt, 69 dan lain-lain aksi yang memang hebat walaupun hanya hampir 20 minit saja.

2. Nala menyerahkan kepada peguamnya klip video yang menurutnya adalah aksi ais-krim diantara Sham Lewinsky dengan Anu arr. Wah! Anu memang hebat! Sham Lewinsky pun hebat. Pemimpin PKR semuanya hebat-hebat.

3. Tiba-tiba kita terkejut dengan penyebaran foto dan klip video Azmin dengan seorang perempuan melakukan oral seks ais-krim. Sumber foto dan klip video berkenaan adalah dari pihak mereka sendiri. Wah! Demikianlah dalam politik apabila sesama mereka tidak berpuas hati atau berniat untuk menjatuhkan sesama sendiri,

4. Terkini, foto dan kli video yang kononnya Nurul Izzah melakukan adegan seks dengan pensyarahnya turut disebarkan. Wow! Nurul Izzah memang hebat seperti papanya juga. Tentu ramai antara kita yang teruja untuk menonton klip tersebut untuk melihat sehebat mana Nurul Izzah ni.

5. Sindrom 'itu seperti saya tetapi bukan saya' tentunya akan berterusan sebagai siri penafian pemimpin pembangkang bila kebenaran tentang keburukkan mereka disebarkan kepada rakyat. Ini semua taktik lama yang rakyat semua sudah sangat faham dan mengerti, akhirnya mereka (pemimpin pembangkang) akan menuduh semua itu adalah konspirasi dan kerja UMNO.


Sumber Sini   dan  Sini.

No comments:

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...