09 May, 2012

PUKIMAK....



1. Ini adalah klip video yang dihasilkan oleh Namewee sebagai kempen sokongan rusuhan #Bersih3 serta kempen Anti Lynasnya.

2. Apapun yang dilakukan jika untuk memburukkan dan melemahkan kerajaan tetap dihalalkan oleh pemimpin pembangkang. Penyokong pembangkang juga turut merestuinya tanpa sebarang soalan. Maka kerajaan dan pemimpin kita bebaslah dicaci maki semahu mereka.

3. Mencaci maki pemimpin bukanlah perkara baru dikalangan pembangkang. Para pemimpin, ulamak dan ustaz-ustaz Pas sejak sekian lamanya menjadikan caci maki mereka sebagai 'makanan' dalam kempen dan ceramah mereka hatta didalam mesjid dan surau-surau sekalipun. Untuk menghalalkan caci maki maka Nik Aziz keluarkan fatwa bahawa Allah juga mencarut.

4. Pukimak Nik Aziz, Pukimak Anu arr, Pukimak Haji Hadi, Pukimak Lim Lit Siang, Pukimak Karpal Singh, Pukimak Azmin Ali, Pukimak Azizah......Pukimak mak bapak Namewee.

5. Inikah balasan terhadap sokongan yeng telah kerajaan berikan kepada pukimak tu? Kerajaan patut fikirkan untuk mengenakan tindakan kepada rakyat yang tidak lagi cintakan negaranya...lucutkan kerakyatan Namewee....dan halau si biadap tu ke mana-mana negara yang dirasakan kebebasannya adalah demokrasi terbaik.



No comments:

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...