30 May, 2012

KALAU ANU ARR JADI PM




1. Kalau Anu arr jadi PM, kes liwat dan hubungannya dengan Shamsidar sudah tentu tiada siapa yang berani membongkarnya. Kalaupun ada usaha untuk membongkar, sudah pasti akan segera ditutup dengan menggunakan segala kuasa dan jentera kerajaan termasuk juga polis.

2. Kenapa Ummi terlalu berdendam kepada Anu arr? Sebab ketika Anu arr masih TPM dan Ummi cuba dedahkan skandalnya, Ummi telah diberikan tekanan hebat sama ada dari segi mental dan fizikal. Kerana itulah Ummi membalasnya ketika ini dan tidak sesekali akan membenarkan Anu arr jadi PM kerana kalau Anu arr jadi PM, tentu negara akan jadi lebih buruk dari keadaan sekarang ini.

3. Kalau Anu arr jadi PM, segala sejarah dan keburukkannya akan dipadamkan bagaimana cara sekalipun,  dan selepas itu Anu arr akan menuduh orang lain sebagai tidak baik, korup, tidak bersih dan penuh skandal. Kita juga sudah melihat apa yang berlaku sekarang ini, DS Najib difitnah dengan berbagai tuduhan termasuklah membunuh Altantuya.

4. Kalau Anu arr jadi PM, tentu akan terpendam segala masalah kecurangan Azmin serta bagaimana Shamsidar mendapat kekayaan yang terampau yang sudah tentu sangat mustahil untuk dikumpulkan oleh sesiapapun dalam masa sedemikian singkat. Baca dan Klik ke: Anwar arah BPR tutup kes rasuah Azmin.

5. Kalau Anu arr jadi PM, sudah tentu duit kertas bernilai RM500 dan RM1,000 akan diiktiraf dan digunakan semula. Kerana wang kertas itu selama ini disimpin dimerata bank taraf dunia, namun ketika ini ianya tidak bernilai selain dari hanya sebagai 'wang kertas cina mati'.

6. Kalau Anu arr jadi PM, tentu kebebasan seks dan melakukan seks disokong. tentu masyarakat kita akan jadi huru-hara dan terpedaya dengan kejutan budaya seks bebas bahkan antara lelaki sesama lelaki dan perempuan sesama perempuan.

7. Jika Anu arr jadi PM, tentu agama Islam tidak lagi jadi agama resmi negara bahkan azan tidak lagi akan berkumandang diruang angkasa selaras dengan pendiriannya dalam bab agama.

8. Jika Anu arr jadi PM, tentu ramai antara kita yang tidak relakannya. Jadi, pastikan jangan ada yang memyokong parti pembangkang yang menyokong Anu arr untuk berkuasa dan jadi PM Malaysia.





No comments:

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...