27 May, 2012

ANU ARR DIKENCING ANAK MUDA MALAYSIA

Anak-anak Malaysia akan mengencingi Anu arr.


1. Anu arr semakin terdesak dengan beberapa masalah mutakhir. Nalla dengan video yang didakwa rakaman perlakuan Anu arr 'aiskrim' dengan #Shamsidar Lewinsky menunggu masa untuk meletup. Ummi yang sentiasa mengawasinya dengan berceramah dilokasi yang sama seakan mengikat kakitangan Anu arr hingga tak boleh bergerak.

2. Dalam satu kejadian sewaktu ceramah di Lembah Pantai, Anu arr yang sudah tidak tertahan dengan tekanan mental dan membuatnya hampir-hampir sakit mental telah menjeritkan perkataan 'SIAL'! akibat terlalu marah.

3. Anu arr perlu diserang lagi dan bertubu-tubi kerana dia sudah dalam keadaan yang sangat lemah ketika ini. Jangan benarkan dia bernafas dengan selesa. Foto-foto terkini jelas menunjukkan bahawa beliau sudah semakin tidak dapat mengawal emosinya. Beliau sedar bahawa jika PRU diadakan, pembangkang akan kalah dan harapannya untuk jadi PM juga akan hancur berkecai.

4. Inilah saat-saat nafas-nafas terahir Anu arr. Anu arr juga sudah sedar bahawa dia sudah dipenghujung. Kegagalan dalam PRU13 nanti akan membenamkan terus dirinya dan beliau akan terus dilupakan dari ingatan politik negara. Lebih malang apabila beliau tidak dapat mengubah sejarah bahawa beliau adalah bekas Timbalan Perdana Menteri akan bekas Timbalan Presiden UMNO yang disingkirkan kerana salah-laku dan kesongsangan seks.

5. Sejarah juga akan mencatatkan bahawa Anu arr adalah bekas Timbalan Perdana Menteri serta 'Peliwat Bersiri' yang pernah satu ketika sangat berkuasa dalam politik tanah air. Anak-anak bangsa generasi masa depan akan mencercanya kerana sanggup mengkhianati bangsa dan tanah air kerana ingin menjadi PM dan menutup segala kesalahannya.

6. Tiada lagi siapa yang akan dapat membantu Anu arr ketika itu. Karpal Singh sudah ' KARAM' DAN 'tenggelam'. Nik Aziz dan Hj Hadi juga sudah ditinggalkan oleh orang-orang Melayu kerana sedar 'bulan retak' serta kecelaruan fikiran mereka dalam agama dan politik, dalam halal dan haram. Lim Kit Siang akan menanggung sialnya sepanjang hayat akibat mencetus tragedi 13 mei dahulu. Kak Jijah juga sudah serik di 'tikam belakang'. Shamsidar sudah kembali setia kepada 'aiskrim' Azmin.

7. Tinggallah Anu arr seorang diri dalam sepi. Papa sudah tidak lagi hebat seperti dulu, kata Izzah. 16 September adalah pembohongan Anu arr yang nyata...


Anu arr hari semalam...


Anu arr hari esok

No comments:

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...