Suara Anak Pahang - Perlu Baca

28 May, 2012

SIAPA PM? ANU ARR HANYA DAPAT 11% UNDI

Dalam pemilihan sebagai Ketua Kampong, Anu arr juga gagal


1. Blog BH adakan pengundian memilih siapakah PM Malaysia pilihan rakyat dalam PRU13 nanti sejak beberapa lama dahulu.

2. Lagi 2 hari pengundian akan ditutup. Setakat ini 124 undian diterima dengan 110 (88%) menyokong DS Najib sementara hanya 14 undian (11%) menyokong Anu arr.

3. walaupun ini bukan penentu keputusan sebenar tetapi itu adalah gambaran suara rakyat yang mengkehendaki DS Najib terus memimpin negara dan tidak mengkehendaki Anu arr menganggu-guggat urusan kerajaan dengan menghuru-harakan negara.

4. Anu arr dan pembangkang perlu sedar dan akur hasrat rakyat ini terutamanya generasi muda. Anak-anak muda inginkan keamanan dan kestabilan politik negara dan masa depan mereka terjamin. Rakyat sudah bosan dengan permainan politik Anu arr.

No comments:

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...