Suara Anak Pahang - Perlu Baca

25 May, 2012

SI PENGOTOR YANG MENUNTUT BERSIH




1. Anu arr jelas menunjukkan sifat dan sikap kebinatangannya dalam rusuhan #Bersih3 baru-baru ini. Anu arr jelas mengarahkan supaya perusuh menyerang Dataran Merdeka setersunya melanggar perintah mahkamah.

2. 'Kunun' hendakkan pilihanraya yang bersih dan adil. Segala yang dituntut semuanya yang bersih, 'kunun' kerajaan yang ada tidak bersih. Tapi bagaimanakah orang yang sedemikian 'kotor' tidak tahu malu hendakkan sesuatu yang bersih?

3. Dari segi moral, Anu arr sungguh kotor. Sebagai seorang pemimpin beragama Islam Anu arr patut dicampakkan kedalam neraka jahanam. Anu arr bukan saja terlibat dengan skandal seks dengan isteri orang, bahkan dengan pelacur juga yang video klipnya sudah tersebar dimana-mana.

4. Tidak memadai dengan skandal seks biasa, Anu arr yang bercitarasa tinggi dan luar biasa sanggup lakukan yang sungguh luar biasa, yang tidak ada orang yang mungkin percaya bahawa dia sanggup melakukannya. Anu arr lakukan seks luar tabie. Anu arr peliwat dan pemain jubur bersiri, kekotoran yang tidak dapat diterima oleh budaya Melayu dan agama Islam bahkan mana-mana agama sekalipun.

5. Dalam mencapai cita-cita untuk menjadi PMnya, Anu arr sanggup lakukan apa saja kekotoran. Anu arr gunakan mahasiswa yang kurang akal untuk menentang kerajaan. Anu arr gunakan Bersih merusuh menentang kerajaan. Atas alasan membersih, Anu arr kotorkan kemanusiaannya.

6. Anu arr memang 'binatang' politik. Bahkan Anu arr sudah jadi syaitan politik. Malaysia akan lebih aman tanpa Anu arr. Anu arr patut dihukum dengan berat. Dibuang ke luar negara atau dihapuskan saja.






No comments:

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...