Suara Anak Pahang - Perlu Baca

06 May, 2012

SINDROM ITU BUKAN SAYA - ANU ARR / AZMIN




1. Walaupun sudah sangat jelas bagi kebanyakan rakyat Malaysia bahawa wajah dan tubuh individu yang sedang melayani pelacur itu adalah Anu arr, namun Anu arr tetap menafikannya dengan berkata bahawa nampak seperti saya tetapi bukan saya sebab perut individu didalam klip berkenaan lebih besar dari perutnya. Para penyokong Anu arr pun terpaksalah menelan segala kata-kata itu.



Arh!! Arh!! Upppsss! Arrrrr!


2. Terbaru, dalam kes foto yang didakwa Azmin Ali sedang dikulum 'totey'nya, Azmin juga gunakan ayat yang sama sebagaimana Anu arr, itu bukan saya.

3.Demikianlah apabila sesuatu yang buruk yang mereka lakukan dengan mudah mereka menolaknya kononnya bukan mereka yang melakukan. Bahkan tergamak pula mereka menuduh bahawa segala itu adalah konspirasi UMNO. Dalam masa sama mereka lupa bahawa sudah berapa banyak konspirasi yang mereka ciptakan bagi menuduh UMNO serta pemimpinnya selama ini.

4. Kita sedang menunggu video yang Nalla serahkan kepada peguamnya yang didakwa Anu arr dan #Shamsidar Lewinsky sedang ber'ice-cream'. Jangan bimbang kerana Shamsidar pun sudah ada jawapan yang sama seperti yang Anu arr dan Azmin berikan sebelum ini bahawa, itu nampak macam dia tetapi bukan dia.

5. Wah! Nampaknya kita sudah tidak boleh lagi percaya kepada penglihatan kita. Kita mesti hanya percaya kepada kata-kata Anu arr kerana hanya kata-katanya saja lah yang benar dan yang lain-lain semuanya salah. Nampaknya Anu arr berjaya menjadikan semua pengikutnya seperti lembu yang hanya menurut kata-katanya.

6. Kak Jijah pun tidak mampu mengakui bahawa 'totey' didalam kip bersama Chinadoll itu adalah 'totey' Anu arr biarpun dia amat pasti saiz besar dan bengkoknya sama seperti 'totey' Anu arr. Atau mungkin juga Kak Jijah sudah terlalu lama tidak bersua dengan 'totey' Anu arr membuatkannya sudah tidak lagi mesra dan tidak dapat dicamkan lagi.


Gambar hiasan


7. Mungkin hanya #Shamsidar Lewinsky satu-satunya orang yang dapat melakukan 'kawat cam' terhadap 'totey' Anu arr kerana lebih mesra dengannya. Namun sudah pasti beliau tidak akan lakukannya dan tetap bersubahat dengan menafikannya atas sebab-sebab dan kepentingan tertentu.


NorolIjjah - Papa hebat

No comments:

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...