Suara Anak Pahang - Perlu Baca

02 May, 2012

LAGI 'KIMAK' PELAMPAU YANG NAK BUNUH POLIS

1. Mari kita sama-sama baca apa yang tertulis dari sebuah laman blog mengenai seorang anak Melayu yang bangang tahap 'jilat setor kunyit' dan baca juga apa yang ditulisnya dilaman fb beliau dibawah ini;

BUNUH SEMUA POLIS - PELAJAR MELAMPAU PRO-ANWAR IBRAHIM MENGHILANGKAN DIRI??





Kita tentu terkejut dengan sikap radikal seorang pelajar pro-pembangkang yang bernama Khalid Mohd Ismath.



Nama : Khalid Mohd.Ismath
Jurusan : Tahun 2 pengajian undang-undang di UiTM Shah Alam
Umur : 22 tahunAsal : Kampung Raja Uda, Pelabuhan Klang
Jawatan : Naib Pengerusi Kumpulan Aktivis Mahasiswa Independen (Kami)



Lihat petikan dalam laman facebook Khalid Ismath:



"Saya setuju jika semua polis dibunuh. Kerana begini caranya mereka melayan rakyat. Jadi setiap kali demo, tidak ada rundingan dengan polis lagi. Lawan tetap lawan".







"Semua polis dibunuh?" Inilah kata-kata seorang pelajar yang pro-Anwar Ibrahim dan pro-pembangkang. 



Kenyataan beliau itu tidak boleh dimaafkan dan pihak berkuasa perlu bertindak dengan kadar segera. Rakyat tidak inginkan orang yang berfikiran sadis dan melampau ini.



Lebih-lebih lagi budak hingusan Bersih 3.0 ini mempunyai kaitan dengan Syiah sesat. 



2. Pelajar yang kononnya pintar dan memperjuangkan demokrasi tetapi otak memang bebal. Alasan apakah sehingga inginkan semua polis dibunuh? Apakah jika pembangkang memerintah mereka tidak perlukan khidmat anggota polis? Tidakkah mereka faham bahawa bagaimana sekalipun perubahan parti yang memerintah namun anggota keselamatan tetap kekal dan berkhidmat untuk pemerintah?

3. Memang malang ibu bapa yang melahirkan anak haram ini. Negara memang tidak memerlukan rakyat sebegini, justeru diharap pihak kerajaan mengambil tindakan tegas terhadap 'kimak' ini bahkan lebih elok 'si celaka ' ini dibuang negara ke mana-mana negara yang dia sukai yang demokrasinya sebagaimana yang dia kehendaki.

4. Kita percaya pihak Polis mempunyai rekod peserta demo baru-baru ini, mana-mana yang terlalu kurang ajar, sila ambil tindakan tegas. Rakyat juga sudah meluat dan terlalu benci dengan kerenah mereka. Beberapa pencacai pembangkang yang bagaikan 'langau' datang ke blog ini dan cuba membuat provokasi terhadap penulisan blog ini, silakan beredar kerana terlalu busuk bau 'najis' dari setor kunyit kaum kerabat kamu.


10 comments:

Anonymous said...

sebelum dia bunuh polis...polis bunuh dia dulu...toksah layan budak tak cukup umur ni...

Anonymous said...

Aku pun meluat juga.

Bila kena penjara nanti maka mulalah MELUTUT kat Najib mohon dilepaskan.
Kalau dalam penjara nanti dia bunuh warder pulak.

KAT MANA NAK LETAK DIA NI?

Anonymous said...

alah, letak je dalam kandang rimau di zoo tu, biar dia bunuh pulak rimau tu, tk pun berikan je pada abang Anu arr untuk dihukum sula, kikkikkik.

Anonymous said...

Baru kawen kaann.....baru kawen kaannn ! agak2 bini dia sesetia Azizah tak ?

Anonymous said...

Usah dilayan mamat bebal seekor ni, harap otak je pandai. Tapi akal dia ciput je.

Anonymous said...

Minta polis buat siasatan di atas unkapan yang menghasut and merupa ancaman. Jangan dibiarkan manusia tidak bertanggungjawab ini lepas.

Anonymous said...

Semakin tinggi budak bontot kera ni belajar... tapi daya pemikirannya cuma tahap budak sekolah tadika... Lembu pun lebih pandai daripada budak ni...

usin said...

budak bangang ni sebenarnya tak tau satu hal. sekali kena "projek", tak sempat mengucap!!!

Anonymous said...

wah.. besar sungguh kuasa kau budak bodoh... ini ke pelajar kononnya penuntut undang2..??? mcm hampehh..

kau ni layak hidup dgn berok sbb perangai mcm berok malah lebih hina dari berok

Anonymous said...

Si sial nie.. Mmg dari zaman bapak dia membangkang.. Dtg kg idaman haritu..terkincit lari.. Mmg bernaseb baik abg2 polis jage dia.. Kalu xde abg2 polis.. Rasenye mak bapak menangis kat kubor je lah.. Dalam fb berani sgt..

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...