Suara Anak Pahang - Perlu Baca

05 May, 2012

KHALID MOHD ISMATH DITAHAN POLIS - KECUT TELUR




Beginilah tingkah-laku biadap dan kurang ajar malaun bernama Khalid Mohd Ismath dalam rusuhan demo #Bersih3 baru-baru ini. Begitu garang dia menyepak dan menerajang anggota keselamatan seolah-olah undang-undang ditangannya. Kemungkinan anggota berkenaan boleh mati jika dibiarkan terus dia melakukan begini.





Wajah 'anjing' ini pun memang macam penjenayah. Tidak terlihat langsung wajah intelektualnya. Yang tergambar hanyalah kekerasan dan kejahatan.




Dia dengan bangga dan tanpa rasa bersalah mengajak mahasiswa lain merusuh, menjahanamkan harta benda serta mengancam keselamatan awam dan anggota keselamatan. Tiada langsung rasa kesal terbayang di wajahnya.




Foto terbaru 'malaun' ini yang dirakam ketika menyerah diri dibalai polis kerana dikehendaki terlibat dalam rusuhan #Bersih3 lalu. Wajahnya nampak 'sangat' baik, berbudi pekerti, tidak ganas, cuma sekali-sekala mengenggam telurnya yang sejuk dan kecut.




Khabarnya dia baru juga kahwin. Jangan risau kalaupun terpaksa ditahan dilokap atau penjara dalam masa lama, tidak perlu bimbang keselamatan serta nafkah isteri kerana ramai yang akan membantu...Anu arr tentu sanggup, Azmin pun boleh....errrr...Ostad Badrul tentu rela memberi kaunseling walaupun jam 3 pagi. Mat Sabu tentu akan membantu sebagaimana membantu Normah dulu atas niat kerana Allah.

Balai Polis Pudu diugut akan dibakar jika 'anjing' ini tidak dilepaskan. Baca Sini.



10 comments:

Anonymous said...

Tahniah PDRM.... Jangan bagi muka, tapi bagi penumbuk sulung kat telor dia yang dah kecut tu....dudukkan dia dlm cell lama2 sikit, jangan bagi jamin. Peguam2 dia kalau boleh sumbatkan sekali masuk dalam.PENJAHANAM NEGARA...kalo dah bapak borek, anak tetap rintik.

Tukang Komen said...

Eh! Eh! dah tak garang lagi. Telor kecut ke telor takde? Pada PDRM saya sarankan layanlah monyet tu sesuai dgn kesalahannya. Kalu boleh beri dia ajaran...

Anonymous said...

bapak borek, anak rintik, emak pundek....

Anonymous said...

Hadiah sempena hari perkahwinan keluarga Syiah. Tidur di lokap dan bakal dibuang dari Universiti. Tahniah.. tahniah...

Anonymous said...

biar duk dalam terus...bini dia aku leh jaga...apa dia leh wat kan...takkan dia nak report polis plak

Anonymous said...

Hehehe.... Kalau dia masuk lokap, bini dia gua boleh jaga. P jangan lapor pada polis lah. Lapor pada pejabat agama. Hehehe.....

bRAVEhEART said...

Anon 10:56,
Mcm perbuatan puak2 Pas dn PKR je, suka jaga tepi kain bini org,hahaha! Ke anak 'burit' Mat Sabu, tk pun Ostad Badrol? adesss!

Anonymous said...

kalau family dia kena hentam kat sapa yg dia nak bt aduan???

nk pi kat anwar brahim???
kat azmin ali???

confirm barua 2 ekor pun akan suh pi balai...

kalau lakhanat ni nak bagi kojol semua anggota beruniform yg cekal menjaga keamanan...

pakai perulat la family dia ni...

pejuang hamas...

Anonymous said...

Muka mcm beruk, perangai serupa monyet. Bapak Mat bapok, Mak Ibu Korek...dahhh..elok la tu. Dpt anak serupa HANTU..ehh..hantu pun org suka tgk laki skrg ni..bodoh mcm Jubur Ambabiga..huhu..X leh tgk muka dia ni..buruk bebenor..bkn sbb aku nk kata kejadian Allah, tp sbb sifatnya telah 'melacurkan' rupa dia menjadi buruk dan terajis...wkakaka

Anonymous said...

ishh...isshhh... baiknya budak tu duduk kat kerusi..sopan dan santun sekali....

hampehhhh mana cakap2 kau yg ganas tu... "nak bunuh polis"

wah..wahhh kalau ramai kemain hero kau mcm ultroman.. dah duduk dalam balai polis.. ha apa lagi polis dah ada depan mata tu...kenapa tetiba jadi pondan plak

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...