27 May, 2012

CHECK MATE: ANU ARR TERLAFAZ 'SIAL'! KERANA TERTEKAN OLEH UMMI


Perhatikan di minit 0.43....Anu arr jerit 'SIAL'!


1. Peristiwa ceramah Anu arr vs Umi Hafilda di lembah Pantai mencoret lembaran hitam dalam sejarah hidup Anu arr. Tujuan Anu arr berceramah adalah untuk membantu 'anak papa hebat' terus bertahan dalam PRU akan datang, namun akhirnya beliau dimalukan oleh Ummi Hafilda.

2. Nurul Izzah, wakil Lembah Pantat (baca PANTAT) nyata kecewa apabila Ummi menyerang papa hebatnya bertubi-tubi.

3. Memang sudah berkali-kali ceramah Anu arr 'The Totey Bengkok' dibayangi oleh Ummi dan banyak kali juga Anu arr melarikan diri untuk mengelak dari pertembungan itu, tapi kali ini Anu arr sudah tidak dapat mengelak lagi. Anu arr ingin menunjukkan beliau tetap hebat, Anu arr ingin tunjukkan keras hatinya dan keras 'totey'nya tetapi apa Ummi peduli?

4. Pertemuan malam itu telah berupaya menunjukkan sifat sebenar Anu arr. Selama ini beliau dianggap sesumpah kerana mampu menyimpan apa yang ada dalam hatinya, tetapi tidak lagi semasa ceramah itu. Anu arr tidak lagi dapat menahan gelodak amarah dalam jiwanya sehingga diluahkan perkataan 'SIAL'! terhadap Ummi yang menelanjangkannya.

5. Anu arr dicadangkan melarikan diri dengan membawa bersama 'kemaluannya' kemana-mana saja....Amerika? Israel? India? Asal saja keluar dari Malaysia ini dan hentikan cita-cita busuk untuk menjadi Perdana Menteri. Rakyat Malaysia tidak inginkan sorang Perdana Menteri yang sah 'membalun' chinadoll dan main bontot.


No comments:

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...