Suara Anak Pahang - Perlu Baca

05 May, 2012

MEREKA MENGGANAS TETAPI MENUDUH MEREKA DIGANASI..




1, Kalau takut bermain ombak, jangan berumah di tepi pantai. Jika takut menghadapi risiko kecederaan, janganlah berlagak berani nak ikut berdemo dan merusuh. Inilah amaran yang patut kita berikan kepada 'anjing-anjing' yang menyertai demo #Bersih3 dulu yang akhirnya mengadu sakit disana dan cedera disini akibat dari menyertai demo berkenaan.

2. Semasa menyertai rusuhan bukan main lagi kononnya gagah berani atas nama perjuangan. Dengan berbekalkan beberapa ratus sebagai upahan 'anjing-anjing' itu dengan garang merosakan harta benda awam dan kerajaan bahkan membelasah anggota polis sehingga ada yang cedera parah. Rupanya demikianlah perangai 'anjing' yang sudah biasa 'makan taik', jikalaupun tidak dapat makan memadailah jika dapat menghidu bau setor kunyit.

3. Akibat dari kecederaan yang dialami, mereka memohon simpati rakyat konon mereka dizalimi oleh Polis. Soalnya kerana apa mereka jadikan demo aman itu sebagai satu demo rusuhan ganas? Siapa yang mula merempuh sekatan Polis di Dataran Merdeka? Atau apakah mereka akan tecedera jika mereka berdiam diri dirumah mereka?

4.Rupanya 'anjing-anjing' ini lebih bodoh dari 'lembu' kerana mematuhi perintah tuannya. Yang dapat sakit dan kecederaan adalah mereka sedangkan tuan besarnya sedap-sedap dapat upah 'aiskrim'.

5. Sampai bila anak muda kita harus terus bodoh dan diperbodohkan? Anak-anak melayu lemah dalam pelajaran kerana lebih cenderung belajar jadi 'anjing' politik. Dalam bidang profesional pun anak-anak melayu lemah kerana kesibukan berpolitik dan tidak fokus terhadap bidang yang mereka ceburi. Lalu akan jadi apa bangsa melayu digenerasi akan datang?

6. Anu arr memang mudah mengutuk itu dan ini dalam pentadbiran, tetapi jangan lupa bahawa dia sudah ada dalam pentadbiran kerajaan tetap gagal melakukan apa-apa untuk kebaikan. Anu arr binatang politik seperti musang, bila tidak dapat anggur maka katanya anggur itu masam. Anu arr sebenarnya perosak bangsa dan negara. Dasar-dasar kerajaan sewaktu dibawah kekuasaannya lebih cenderung untuk menjerumuskan negara kearah yang salah.

7. Anu arr hanya layak untuk dikenangi sebagai Raja Seks yang meletakkan seks diatas kepada segala kehendaknya. Ketika DS Najib berani bersumpah tidak terlibat dalam pembunuhan Altantuya, kenapa Anu arr tidak berani bersumpah tidak meliwat Jubur Saiful, Azizan, Dermawan.....si polan dan si polan. 

8. Ini hadiah saya untuk Anu arr dan pencinta Anu arr serta para pengikutnya. Hidup 'totey' Anu arr! NurulIzzah, papa kamu peliwat hebat, hehehe!







1 comment:

Anonymous said...

Sewaktu demo tu muka garang macam harimau jadian..bila kena tangkap, macam muka babi tonyok aje.

Kakau betul pejuang bangsa,
WALAU PUN PUTUS KEPALA, MUKA TETAP GARANG.

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...