Suara Anak Pahang - Perlu Baca

01 May, 2012

#BERSIH3, MEMANG POLIS BERTINDAK GANAS.?



1. Jika kita antara orang-orang yang berakal, apakah kita masih katakan bahawa pihak polis yang bertindak ganas kepada pendemo-pendemo?

2. Jika mereka berakal, tentu mereka tidak akan bertindak demikian terhadap polis yang bertanggungjawab dan diharapkan untuk menjaga keselamatan kita semua?

3. Malangnya mereka ini bukanlah dari kalangan orang-orang yang berakal. Mereka syaitan yang menyerupai manusia, mereka adalah haiwan dan binatang jalang!

Nota:
Demo Bersih 2, pendemo dibayar RM500.00 seorang. Dalam Demo Bersih 3, bayaran sudah diturunkan atau ada pihak yang 'songlap' peruntukan kerana pendemo hanya dibayar RM100.00 seorang saja, hehe...dari hidup sampai mati korang memang kena tipu sepanjang masa......sapa suruh jadi bodoh? Hahaha!




1 comment:

Anonymous said...

hoi braveheart, apasal ko tk buat ilkan ubat kuat je kat sini mcm kebanyakan blog2 Pas tu, dpt juga hasil...pemimpin mereka pun songlap duit tabung tk kan tk tau kot?

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...