03 May, 2012

MAT SABU DAN BADROL AMIN....




1. Ostad Badrol anjurkan kursus mandikan burung jam 3 pagi dibilik hotel khas untuk bini-bini orang yang merenyam dan tidak puas seks. Untuk sesi mandikan burung selanjutnya sila hubungi pihak pengajur bagi mendapatkan maklumat tempat dan tarikh kaunseling berkenaan.





2. Bagi yang ingin sertai kursus mandikan burung secara online, sila hubungi Mat Sabu untuk mendapatkan 'tape' seperti yang dibawah ini secara percuma;





3. Jangan bimbang, jika anda tertangkap berdua-duaan dan sedang berkhalwat, bahkan sedang melakukan perbuatan sumbang anda dinasihatkan dengan segera mendaftar jadi Ahli Pas atau PKR untuk mendapat pengampunan dari segala dosa melakukan perbuatan tersebut dari Nik Aziz.



No comments:

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...