27 May, 2012

HARI INI YANG LEBIH BAIK DARI SEMALAM...





1. Tontoni dan dengari sepenuhnya dengan teliti ucapan amanat DS Najib kepada 2 Juta belia negara. Ucapan meremangkan bulu roma dengan penuh kesedaran mencanai harapan anak bangsa menuju hari depan yang lebih cemerlang.

2. Himpunan 2 Juta Belia di Putrajaya adalah menefestasi Demokrasi bukan seperti rusuhan jalanan para mahasisewel yang memberi gambaran menefestasi Democrazy yang penuh keganasan yang membawa agenda peribadi Anu arr.

3. Saya terharu melihat barisan pemimpin kerajaan dibelakang DS Najib yang juga penuh kesedaran untuk bersama-sama PM mewarnakan masa depan kita semua demi anak bangsa kita.

4. Anu arr mesti bertaubat, insaf serta berhenti dai merosakkan negara, atau keluarlah dari negara Malaysia yang kami cintai ini. Mungkin Malaysia bukan tempat bagi kamu dan pengikut kamu lagi. Kami tidak relakan walaupun sekeping tanah untuk jadi kuburanmu di bumi Malaysia ini.

5. Pertarungan DS Najib dengan Anu arr sudah berakhir. Anu arr sudah tewas dan perlu berambus!!!!




No comments:

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...