26 May, 2012

HIMPUNAN 2 JUTA BELIA BUATKAN TOTEY BENGKOK ANU ARR TERKEDU

Anu arr @ PM dalam angau dan angan2


1. Anu arr dan juak-juaknya selalu bina persepsi anak muda menyokong mereka. Kerana itu beberapa anak muda yang gagal dan cenderung untuk gagal dalam pelajaran di IPT-IPT diberikan peranan membantah kerajaan konon mewakili mahasiswa dan anak muda. Adam Adli dan Safuan Anang antara mahasiswa yang tidak cemerlang dalam pelajaran yang dibayar (murah kerana low class) namun gagal mendapat simpati dari mahasiswa yang lebih berakal.

2. Dalam rusuhan #Bersih3, sekali lagi mahasiswa dikerah untuk merusuh bagi menunjukkan anak muda menyokong Anu arr, 'Perdana Menteri dalam khayalan'. Bagaimanapun, usaha itu juga gagal mendapat sambutan mahasiswa.

3. Apabila DS Najib hadir di Putrajaya untuk meraikan anak muda dalam program 2 Juta Belia, sambutan yang diterima sungguh diluar dugaan. Jelaslah bahawa apa yang selama ini dicanangkan oleh pembangkang bahawa anak muda menyokong mereka adalah penipuan semata-mata. Anak muda yang bijaksana ingin satu pengisian yang bermakna dalam kehidupan mereka, bukan bertindak ganas dalam rusuhan yang diketuai oleh Raja Liwat yang nyata tidak memberikan sebarang faedah kepada masa depan mereka.

4. Akhirnya Anu arr terkedu dan terbengkok toteynya dengan sokongan yang diberikan oleh anak muda kepada DS Najib. Lebih memalukan dan membuatkan Anu arr 'inzal' awal adalah apabila Ambiga membuat permohonan maaf kepada rakyat Malaysia kerana terlibat dalam penganjuran rusuhan #Bersih3 lalu sambil mengakui rusuhan berkenaan lebih membawa mudarat kepada kesejahteraan awam.





No comments:

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...