28 January, 2011

3 'SETAN' IRINGI 3 BERCERAMAH MALAM INI



Malam ini, Setan 3 Serangkai akan berceramah di sebuah Restoran di Labis sambil-sambil meliwat Cikgu Mala. (Tidak salah mengatakan mereka setan kerana demi menghapuskan UMNO mereka kata mereka sanggup bersahabat dengan setan. Siapa yang sanggup bersahabat dengan setan kerana setan adalah musuh yang nyata. Hanya setan atau seumpamanya yang berani bersahabat dengannya)

 Anu-arr Berahi Al-Juburi


 Nik Aziz, ulamak wali selipar


 Khalifah Lim Guan Eng


Marilah kita beramai-ramai menghadiri ..........
Program Pamiran Bersepadu Jabatan-Jabatan Kerajaan di Dataran Labis. (Maknanya tak usahlah ke ceramah berkenaan, bukan ada orang pun yang nak dengan kelentong Anu-arr tu lagi)



1 comment:

SUARA RAKYAT said...

salam perjuangan. Tolong linkkan blog Apa yang tersirat. TKS

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...