Suara Anak Pahang - Perlu Baca

17 January, 2011

NIK AZIZ SEBAR FITNAH KEPADA BLOGGER PECACAI

Foto: MalaysiaKini


Menteri Besar Kelantan Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat menjelaskan keputusan kerajaan negeri tidak melaksanakan hukum hudud kerana kebimbangan bahawa kerajaan persekutuan akan campur tangan dengan mengisytiharkan darurat untuk merampas pentadbiran kerajaan negeri.


Katanya, beliau tidak mahu perlembagaan negeri itu digantung sekali lagi seperti yang pernah dilakukan oleh Majlis Gerakan Negara (Mageran) pada sekitar tahun 1977 dahulu. (Klik ke MalaysiaKini)


Demikian fitnah yang disebarkan oleh Nik Aziz kepada para blogger pencacai Pas dan pakatan rakyat dalam pertemuan dengan mereka di Majlis Ramah Mesra dan Dialog Blogger yang diadakan baru-baru lalu di sebuah hotel mewah di Kuala Lumpur.

Malang sekali kerana kegagalan Pas laksanakan hukum hudud namun pihak lain yang dipersalahkan. Bagaimanapun penjelasan dan pengakuan Nik Aziz malam itu dengan sendirinya memperakui bahawa  melaksakakan hukum hudud hanyalah sebahagian dari  janji politik mereka yang tidak lebih hanya sebagai permainan politik bagi menarik sokongan umat Islam terutamanya di Kelantan.

Jika dahulu, pancacai blogger penulis upahan pro pakatan rakyat sering menuduh blogger pro kerajaan dirasuah walaupun kami lakukan segalanya dengan ikhlas tanpa sebarang ganjaran, namun pada hari ini kita melihat dengan jelas bahawa pihak merekalah yang melakukannya. Lihatlah bagaimana mereka mengadakan pertemuan di sebuah hotel mewah dan entah berapa wang ganjaran mereka dapati bagi menyebarkan fitnah-fitnah yang minta disebarkan oleh pemimpin parti yang 'kununnya' perjuangkan Islam namun penuh dengan muslihat dan bahkan menyokong parti kafir harbi DAP. (Baca sini)

Selepas ini nanti tentulah segala bloger pencacai Pas dan penyokong parti DAP kafir harbi ini akan lebih nyaring suaranya, al-maklumlah mereka sudah kenyang diberi makan dan upah yang sewajarnya untuk menyalak menentang kerajaan. Jangan hairan jika nanti anjing-anjing ditepi jalan juga akan mula menyalak setiap siapa yang lalu lalang.

Pas for Awww!!!




10 comments:

akmy said...

Kita cuma perlu ulangkan pertanyaan Profesor Nor Deris kepada Nik Aziz semasa PRK Galas, "mu nak buat guano kalau DAP memerintah?".

hilbert said...

Salam BH,

Sudahlah nama Pakatan Haram mana ada kerja mereka akan jadi elok sebab yang nyata ialah kecenderungan perjuangan yg dibawa tidak boleh dipisahkan dengan fitnah dan tuduhan liar..dan itu sudah menjadi sebahagian dalam perjuangan pulitik kotor mereka..

bRAVEhEART said...

terima kasih kpd 2 sahabat sy diatas,
saya percaya kita masih dipihak yg benar..

Anonymous said...

knp tk buat kt surau atau masjid? apsal di hotel besar? membazir tu, duit rakyat tu.....

Anonymous said...

Sekarang PM adalah Najib bukan lagi Dr Mahathir kenapa tak laksanakan Hudud...

sudin said...

nak sebar fitnah mana sesui kat masjid.

Anonymous said...

sebab....sebab...Pas pembohong dn tidak mampu lakukan apa pun dan akan tetapi cari alasan utk salahkan orang lain kerana mereka rasa syurga itu hanya untuk mereka..kahkahkah...bodos

amy said...

kalau ya pun dia guru pondok, dah mcm tu... yg korang kutuk2 dia ni? nak panggil apa? babi pundek?

masyaallah teruk jugak.. wallahuallam. hanya allah yg boleh jawab. manusia tak boleh fitnah sesama manusia. kalau ya pun NIK AZIZ salah...janganlah guna perkataan yg tak elok... biarkan dia dgn cara dia...

PAHANG kalau jatuh dlm PAS pun bukannya lari ke mana TAKHTA TU... ke tgn orang MUSLIM MUSLIMAT juga....UMNO PUN ISLAM JUGA...alhamdulillah...

patut bina satu blog yg melemah kan kaum kafir. bukan blog untuk lemahkan orang2 islam. salam

bRAVEhEART said...

Oh Ya? Tapi kalau puak-puak tu hentam kita bukanlah jadi kesalahan, kan? Sebab mereka tentu lakukan itu kerana Allah, kerana Islam walaupun mereka pisahkan Islam UMNO dari mereka dan mereka bersahabat dengan DAP kafir harbi, tentu segalanya boleh, kan? Sebab mereka itu ahli agama...anuar semasa umno dulu digelar al-juburi oleh mat sabu tetapi kini anuar boleh lah dan dihalalkan menjubur sesiapa saja sebab dia sokong perjuangan Pas.....hehe

bRAVEhEART said...

Lupakah kita bila pemimpin parti agama itu kata sanggup dan rela kerjasama dengan syaitan dari bersama umno yg islam ini. apa kamu nak kata? Pas parti angkara syaitan...

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...