Suara Anak Pahang - Perlu Baca

29 January, 2011

PRK TENANG: EN.LABU TAK KEMPEN TAPI.....


 
cNp dari SH:

Nampak gayanya, puak - puak pembangkang tu dah tak cukup tanah nak mengelak dari memberi jawapan yang bernas.

Kata Pengarah Operasi Jentera Pilihanraya PAS, Salahuddin Ayob, isu itu bukan isu besar. Ianya dilihat semata - mata tindakan terdesak BN sahaja.


Apa ke bongok sangat si Din Pudu ni bagi alasan? Orang bukan mempertikaikan sama ada dia bagi ucapan atau tidak.

Yang orang persoalkan sekarang ialah mengenai integriti suami Cikgu Mala dalam menjalankan amanah beliau.

Beliau jelas telah mengkhianati institusi Perguruan dengan mengambil cuti tersebut sedangkan beliau tidak benar - benar sakit.

Beliau jelas menipu dan menyalah-gunakan tanggungjawab beliau dan khianat kepada penduduk serta anak - anak muridnya. Bukan sorang, tapi semua sekali.

Tu la Din. Masa mempersoalkan calon BN dulu, dia sibuk cakap pasal integriti dan kompetensi. Sekarang, bila dah kena batang hidung sendiri, bagi jawapan macam orang lain ni bodoh sangat.

Itulah bukti kebesaran Allah S.W.T. Jangan sekadar tengok salah orang. Salah sendiri pun kena kaji jugak. Nama je pemimpin. Tapi bagi alasan macam gampang. Ceit!!! Pigidah!!!


 Cikgu Maarof @ En. Labu dan Cikgu Mala

Cuti sakit engkau dah habis ke En. Labu? Hmmmmm!

2 comments:

Anonymous said...

tu boleh meranduk air banjir sakit apa? sakit otak...?

Wanredone said...

Tahniah Tok Ai, Tahniah BN! Menang dengan Tenang & Senang, syabas!

Jumlah pengundi: 14753

Melayu 7014
Undi : BN 4536
PAS 696

Cina 5765
Undi: BN 2789
PAS 1279

India + 1974
Undi : BN 1298
PAS 281

BN 8623
PAS 2256

Majority 6367

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...