Suara Anak Pahang - Perlu Baca

27 January, 2011

FATWA ULAMAK SONGSANG KERAJAAN TENANG




Kita mendengar tentang kerajaan langit. Kita mendengar juga ada beberapa individu di Malaysia yang mendakwa bahawa mereka adalah wali bahkan ada mendakwa sebagai nabi sungguhpun agama Islam telah dengan jelas menyatakan Nabi Muhammad Rasulullah adalah penutup segala nabi dan kerasulan.

Malangnya masih ada yang percaya kepada dakwaan sedemikian. Bermakna kejahilaan kita masih tebal tentang Islam sehingga kita dengan mudah ditipu oleh mereka yang berlakon sebagai seseorang yang waraq dalam hal-hal agama.

Kerana itu jugalah Pas sering mengambil kesempatan dengan mengeluarkan fatwa itu dan ini yang bertujuan semata-mata hanya untuk memberikan faedah politik kepada mereka saja.

Nizar, menjatuhkan hukum wajib mengundi Pas dan haram mengundi calon UMNO di Tenang ini. Bagaimana pula mengundi calon-calon DAPigs dan PKR yang bukan beragama Islam? Apa fatwa yang akan digunakan untuk menghalalkannya?

Parti syaitan ini akan halalkan apa saja asalkan mereka dapat memenangi undi untuk berkuasa. Baca disini:

No comments:

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...