15 January, 2011

ANU-ARR: SELAIN MAIN BONTOT SAIFUL JUGA MAIN BINI AZMIN




Apa lagi Anu-arr nak kata? Apa lagi Anu-arr nak nafi? Apakah ini juga perangkap politik? Apakah Anu-arr di perangkap sehingga ter'meliwat' dan ter'melakukan' seks berkali-kali dan berkali-kali lagi?

Kenapa Anu-arr membisu dengan dakwaan Ummi Hafilda? Kenapa Wan Azizah juga mendiamkan diri? Kenapa Azmin tidak berani bersuara? Kenapa juga Samsidar tidak menafikan? Apakah kerana segala-galanya benar?

Sewaktu Anu-arr masih TPM, Karpal Singh mendakwa Anu-arr melakukan seks luar tabii, namun apabila Anu-arr sudah tidak lagi didalam kerajaan Karpal pula menjadi peguambelanya.

Mengapa kini Anu-arr mendakwa kerajaan rasuah dan salahurus sumber kewangan negara sedangkan suatu waktu dulu beliaulah kunci kepada segala urusan berkaitan dengan kewangan negara.  Wah! memang kita suah terpedaya oleh Anu-arr. Memang Anu-arr ini binatang politik yang sangup menjual bangsa dan agama kerana kepentingan peribadinya.

Anu-arr dan Azmin kecut telor - klik sini


14 comments:

Wong Pencen said...

Mengapalah suka benar menyebarkan FITNAH. Cubalah gunakan minda yang DIANUGERAHKAN ALLAH untuk mencari jalan bagaimana menempa kemenangan dengan jalan yang benar.

dzimba MMIM said...

Anwar sanggup jual apa saja bro...

adnan said...

skandal seks puak2 UMNO lagi teruk bro.. kau lapor la kes menteri2 awak yang gila seks tu... meraba..menjarjis, merogol amah... awak pun apa kurang bro.. tengok muka pun macam penyamun.. pirate.. gambar hanya tunjuk sisi... tak berani tunjuk muka.. braveheart konon... taik kucing la...

Anonymous said...

HIDUP UMNO..HIDUP BN.. BARANG NAIK.. PERGI JAHANAM LAH UMNO!!!!

Anonymous said...

Boleh percaya ka cakap Hafilda, dah pergi Mekah konon, aurat masih tak tutup dengan sempurna juga, itu sifat orang fasik, saksi orang fasik tak boleh diterima, apa boleh buat, pendokong Parti Cap Keris ni orang2 fasik belaka. Betul tak blogger??

ZANI_UIAM said...

Bila saya layari blog pro-PAS , ayat suci al-Qur'an kedengaran, nasyid atau bacaan Asma' al-Husna, blog proUMNO pula, kedengaran lagu la pula, di situ pun dah nampak dah bagi golongan pelajar macam saya, SIAPA DI JALAN YANG BENAR.

Anonymous said...

syukur lah... nasib baik tak main dengan bini kau

bRAVEhEART said...

Anon 9:36 ~ yg berserban besar bakul tu pun manusia juga, yg kadang2 nampak lubang pun masuk juga, yg cabul budak tadika tu bukan puak Pas ke? Yg main bini org dlm keretapi tu bkn puas Pas ke? Hehehe..mereka pun manusia juga bkn wali.

Anon 9:59 ~ masalahnya dia akan dan dah main dgn bini kau....tapi kau biarkan saja...?

Anonymous said...

bro. anom 9.59 tu masa aNwar balon shamsidar tu dier yg tukang tekan bontot nuar bg masok abis bab tu dier meroyan.

Anonymous said...

bro. anom 9.59 tu masa aNwar balon shamsidar tu dier yg tukang tekan bontot nuar bg masok abis bab tu dier meroyan.

Wong Pencen said...

bRAVEhEART memang betul, semua pun manusia juga. Semuanya boleh silap dan boleh membuat kesalahan. Malangnya, ramai manusia yang sukar memaafkan kesalahan orang lain, terutama apabila kesalahan tersebut melibatkan FITNAH.

Dengan itu, sambil-sambil bRAVEhEART bergelak ketawa, beringatlah juga untuk memikirkan bagaimana nak meminta maaf kepada orang-orang yang bRAVEhEART FITNAH.

Bukan apa, ada kemungkinan bRAVEhEART pergi dahulu sebelum sempat memohon maaf dan di maafkan. Berkemungkinan juga orang yang bRAVEhEART FITNAH pula yang pergi dahulu sebelum sempat memberikan maaf.

bRAVEhEART said...

Masalahnya
; kita hanya duduk dan melihat dari satu sudut saja. bila UMNO lakukan kita lihat semanya salah dan bila Pas yg lakukan kita kata kerana Islam dan dijalan benar. Kerana itulah ulamak politik ini ambil kesempatan atas nama agama. Kita anggap jihat walaupun kita pertahankan kafir harbi DAP yang dalam diam ingin menghancurkan Islam sedangkan dalam masa sama kita menolak merapatkan saf sesama Islam dan persahabatan yang ditagihkan oleh UMNO. Ini semua kerana akur kepada arahan ulamak politik semata-mata. Kita merasakan bahawa kita dipihak yang benar namun akhirnya kita akan menyesal kerana kita lah yang menentang kebenaran.

Wong Pencen said...

bRAVEhEART

Saya setuju dengan bRAVEhEART, kita sewajarnya melihat dari pelbagai sudut supaya dapat benar-benar memahami sesuatu perkara dan membuat penilaian yang tidak berat sebelah.

Namun demikian sebagai MUSLIM, akhirnya kita wajib melihat dan mengukur sesuatu dari sudut SYARIAH.

Bagi bRAVEhEART sendiri, semasa bRAVEhEART memberikan tajuk paparan ini, bRAVEhEART pastinya menganggap ianya betul. Persoalan saya, betul dari sudut mana?

Adakah sudut undang-undang Malaysia? Atau sudut UMNO? Pastinya bukan sudut pandang semua penyokong Anwar. Pastinya bukan dari sudut SYARIAH.

Anonymous said...

harga getah d kelapa sawit naik mencanak tk nak maki kerajaan ker....aq kat kedah tk nmpak satu apa pun pembangunan di bw PASbiul..nasib baik BN dh sediakan segalanya...

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...