Suara Anak Pahang - Perlu Baca

28 January, 2011

PRK TENANG - EDISI SINGKAP KAIN



Banyak laman-laman blog mengisahkan tentang banjir di beberapa kampong sekitar DUN Tenang. Diberitakan juga kedua-dua calon telah melawat kampong berkenaan. Calon parti kerjaan sudah tentu datang dengan membawa banyak bantuan kepada mangsa banjir kerana kerajaan BN memang prihatin kepada masalah yang rakyat hadapi.

Calon Pas pula datang hanya membawa susunya dan tidak mampu memberikan apa-apa bantuan kepada mereka yang terlibat dengan banjir berkenaan. Nampaknya lawatan berkenaan adalah dalam siri cuti sakit En. Labu yang diambil selama 21 hari itu agaknya, bagi tujuan bermain-main air sambil merayu undi.

Kalau setakat datang dan tengok tanopa memberikan apa-apa bantuan, rasanya lebih eloklah En. Labu dan Cikgu Mala berihat dirumah saja sambil menghabiskan cuti 21 hari itu. Jika datang dengan niat untuk membantu sudah tentu Cikgu Mala boleh bersungguh-sungguh menolong mamindahkan barang-barang mangsa berkenaan. Singkap kain pun Cikgu Mala tidak berani, jadi apa lagi yang boleh dilakukan? Aikk!! Yang ini disingkap ke atau tersingkap? Mantop Eli...mantop! Ketar kepala Mat Sapu melihatnya, hehe




1 comment:

bRAVEhEART said...

hahaha!
ada satu ekor anjing sudah menyalak, tp aku dah tutup mulutnya, dh baling dengan kayu, hehe! anjing kurap mcm tu mmg biasa merayau2 time pilihanraya mcm ni...tu dari umah org sebelah la tu...

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...