31 January, 2011

HANGAT MESTI BACA: MANGSA LEMAS DI TENANG

Ini poster calon PRK Tenang yang tenggelam oleh banjir


Kalah tak apa kerana itu adat pertandingan. Abang sentiasa sokong MA, kerana itulah abang sanggup ambil cuti sakit hingga 21 hari. Bukan saja kerana setia dan nak bantu kempen, tetapi takut juga MA akan di ayat oleh tok garu dan ularmak semua tu. Abang bukan boleh percaya sangat. Kan dulu dah terjadi bila MA mudah berubah hati. Diluar masih hujan dan banjir. Meh kita masuk tidur. Dah lama kita tidak tidur bersama.

Berita diesok hari, seorang mangsa lemas telah diselamatkan.

Catatan:
Kisah didalam monolog diatas tidak ada kena mengena dengan sesiapa, Nama didalam kisah diatas bukanlah nama sebenar. Jika tercdapat sebarang persamaan pada jalan cerita itu, semuanya adalah secara kebetulan. Kami memohon maaf sekirannya ada sesiapa yang tersinggung dengan tidak disengajakan.

1 comment:

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...

ingat ke si mala ni bunuh diri...kah.kah..kahhhh

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...