29 January, 2011

RAHSIA TERBONGKAR: PELACUR UPAH UNTUK TOK AI

Ini bukan wajah sebenar dan cerita ini pun bukan cerita benar, melainkan fitnah dari puak-puak Pas


Siapa yang dapat menafikan bahawa puak Pas ini memang juara dalam menyebar fitnah. Mereka menggunakan ketayap untuk menutup fitnah yang mereka lakukan supaya rakyat akan percaya pada fitnah mereka itu. Inilah bila politik memperalatkan agama untuk mendapatkan kuasa. Putar-belit mereka sudah menjadi lumrah. Dulupun Nik Aziz kata wanita tidak layak menjadi wakil rakyat, tetapi kenapa kini di halalkan pulak? Apakah hukum agama ini terletak pada tangan Nik Aziz?

Dibawah ini adalah cNp dari blog papagomo:
Lagi berita terbaru yang di perolehi apabila Puak Puak PAS mula menyerang Peribadi Calon BN Tok Ai dengan FITNAH yang terbaru dan boleh di katakan memang melampau.

FITNAH yang memang tak putus putus si puak PAS dan Pakatan Haram yang lain gunakan dalam nak menjatuhkan Kreabiliti calon BN yang bersih ini.

Jelas FITNAH ini sengaja di cipta dan amatlah tidak bertanggungjawap memandangkan:
1. Fitnah PAS yang cuba untuk memburukkan imej calon BN.
2. Taktik murahan PAS.
3. Penghinaan PAS terhadap wanita cina dengan mengatakan mereka pelacur.

4. Menyamakan Pelacur di Malaysia ini adalah terdiri dari kaum Cina.
5. Cuba melagakan perpaduan parti komponen di dalam Barisan Nasional.
6. Cuba merendahkan martabat kaum Cina
7. Menghina kredibiliti pegawai - pegawai JCS


Untuk Artikel Penuh layari Blogg BLOGGENSTARZ KLIK DI SINI

No comments:

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...