Suara Anak Pahang - Perlu Baca

27 January, 2011

GEMPAR: KFC LABIS TERPAKSA DITUTUP




Entah macamana dan apa sebab musababnya, para penceramah pakatan haramjadah ini telah berkempen supaya jangan makan KFC. Kita sedar bahawa tekanan cuba diberikan kepada syarikat milik kerajaan negeri yang menguasai KFC. Cerdik sangatkah kempen ini?

Mungkin mereka tidak sedar KFC juga telah banyak menjana ekonomi negara dan membantu membuka peluang-peluang pekerjaan kepada rakyat Malaysia khususnya anak-anak muda.

Kita hanya ada beberapa soalan untuk mereka jawab;
1. Sudahkah ditutup KFC di Kota Bharu terlebih dahulu?
2. Apakah jaminan peluang pekerjaan yang dapat diberikan kepada anak-anak muda ini apabila KFC ditutup kelak?
3. Apakah kerajaan Pas akan cuba lakukan seperti di Thailand dimana anak muda lelakinya akan mengabdikan diri di kuil-kuil dan bergantung hidup kepada ihsan masyarakat manakala anak-anak perempuannya akan melibatkan diri dengan industri pelacuran?

Pas, sudahlah mereka tidak membantu meningkatkan ekonomi negeri, yang ada ini pula cuba diruntuhkan. Memang sah Pas ini haramjadah!

No comments:

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...