Suara Anak Pahang - Perlu Baca

06 January, 2011

KOMUNIS DAP TINDAS MELAYU PULAU PINANG

Pas dan PKR restu parti komunis perintah Pulau Pinang

Kebelakangan ini kita melihat pada kemelut pentadbiraan kerajaan negeri Pulau Pinang yang semakin membuatkan rakyat gelisah. Selain dari kampong-kampong Melayu dirobohkan masyarakat India juga menerima nasib yang serupa.

Berbagai-bagai helah digunakan oleh kerajaan 'khalifah' Guan Eng untuk merealisasikan impian 'bapak'nya 'Malaysian Malaysia'. Segalanya harus bermula dengan menghalau bangsa Melayu dari Pulau Pinang, selain itu kaum India juga turut dihalau kerana makna sebenar konsep 'Malaysia Malaysia' bagi DAP 'komunis' ini adalah 'mencinakan' Pulau Pinang.

Membaca beberapa laman blog yang menyokong perjuangan Melayu kita akan merasa sebak, bagaimana pemimpin-pemimpin Melayu khususnya Anu-arr serta Hj. Hadi dan Nik Aziz sangggup memejamkan mata mereka dan membiarkan nasib orang Melayu di Pulai Pinang terabai begitu saja. Nyatalah bahawa mereka ini lebih utamakan kekuasaan politik dari kepentingan terhadap bangsa sendiri.

Baca blog berikut mengenainya; Pejuang Bangsa dan DIMENSI, Jelas bahawa kuasa Melayu di bumi sendiri semakin terhakis kerana ketamakkan pemimpin Melayu sendiri. 

Saya pernah dahulu membayangkan keadaan ini akan berlaku dan menulisnya dalam posting saya walaupun ianya kelihatan sebagai sebuah kisah lawak, namun ada sindiran yang dalam didalamnya. Sila baca disini  dan juga disini. Berubahlah Melayu dan bersatulah!...didalam UMNO.

3 comments:

Wake UP! said...

Elok bebenor la tu DAP tu buat macam tu.

Lain kali guna otak sebelum pangkah undi.

Anonymous said...

syukurlah melayu dapat apa yang dihajati...
itulah satu satunya kekuatan yang lahir dari dalam seluar dalam umat islam MELAYU PP...

Anonymous said...

itulah suka sangat dengan orang yang main belakang

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...